2015年2月20日 星期五

又到玩色時間OOXX

相機AWB

IMG_5648S


DPP 一鍵AWB

 IMG_5648S2

29 則留言:

  1. 回覆
    1. Digital Photo Professional = dpp 小魚兒用過CANON 都唔知 @.@!

      刪除
    2. RAW CANON ONLY , JPG SONY/NIKON 都開到 , 不過JPG 冇咩野改

      刪除
    3. 小魚以前用奸狼都唔影raw又唔執色,梗係唔知DPP係咩:p

      刪除
    4. DPP=Digital Processed Photos~ :D

      刪除
    5. 魚大導冇乜點用過部機就賣咗:D

      刪除
    6. 咁咪全新二手囉! :D

      刪除
    7. 點都好過50.4半日貨仔啦:p

      刪除
    8. 呢個真正接近全新二手哦! :-o

      刪除
    9. 接貨個買家就正,平左又接近全新哦!:p

      刪除
    10. 小魚話接貨個水魚用差唔多原價幫佢買, 我其實好懷疑果個係佢老竇! :))

      刪除
    11. 小魚老竇咪就係美國佬啦!:p

      刪除
    12. 大水魚同小水魚 , 互相補助

      刪除
    13. 如果我真係佢老竇, 我一早約左魚仔d女朋友出街外影啦! :-S

      刪除
    14. 美國佬你知唔知部蛇五相機有個前鏡頭巧巧用㗎!:)):d:p:|:):>)

      刪除
    15. 幾仟蚊買枝死生小鋼炮果D算吳算? :P

      刪除
    16. 新年溜溜,“屎生“巧d喎:p

      刪除
    17. 小天涯一支過唔使煩!:p

      刪除
    18. 個水魚係Q伯唧,我枝跟kit送:D

      刪除
    19. Pana 支小鋼炮 有分一二代,二代細好多,

      刪除
    20. 我枝力狂一買左成四仟蚊! :((

      刪除
    21. 真正水魚!:)):d

      刪除
    22. 我買笨果枝小天涯仲笨7,新出四千八蚊買,宜家淘寶拆Kit為番二千五有找! :((

      刪除
    23. 枝24105L就更加唔好講啦!:|

      刪除
    24. P記成日都係買鏡送機,我部日版女友伍號都係:D

      刪除
    25. 美國佬 水魚日常 今日買鏡 明日跌價 後日伸笨

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章