2015年3月15日 星期日

無上呢一排, 又百無了賴, 攞枝百微亂拍操下.



23 則留言:

  1. 回覆
    1. Neo兄, 買啦, 呢枝老鏡買一枝, 小一枝啦, 有買襯手 :)

      刪除
    2. 果然正哦!:-bd

      刪除
  2. 光圈葉七塊, 非圓形~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 美佬果然眼利, 下次開盡光圏. 不過幑距用大光圏個影深會唔會太淺呀

      刪除
    2. 開盡光圈就梗係唔夠景深啦, 而且一定唔夠濕! ;)

      你枝係 EF non-L 百微? 8-|

      刪除
    3. 嘩, 原來係可樂牌! :-o 失敬、失敬~ ;)

      刪除
    4. 你話7塊光圈葉,點會係non-L

      刪除
    5. 嘩!!!!美佬,客氣、客氣。器材死嘅,人係生嘅。還在學習中

      刪除
    6. 禾想飲奶都飲唔起:((:((

      刪除
    7. 以為係CANON 支IS 百微 , O.o 可樂APO 百微

      刪除
    8. 點會呀,明公公無聽過"有志者事竟成", 我都捱了很多餐麵包先入呢枝 :(

      刪除
    9. 奶我真係未玩過, 玩黎玩去都係賓得!~ :((

      刪除
    10. 唔好試,有毒

      刪除
    11. 你就識你既人都知你係笨粉,唔係用家啦:d:p

      刪除
    12. 用強國同胞既術語, 我係"笨黑"喎! :|

      刪除
    13. 唔好咁講, 笨得都好野, 例如三公主丫

      刪除
    14. 又唔係K仔, 點會有毒? ;))

      刪除
    15. 三公主名過其實, 講真 FA* 仲正~ :>

      刪除
    16. 仲要係早期含完大公主,怪唔知咁毒啦:p

      刪除
    17. 我淨係知我枝 FA*85, 絕對毒過我枝 FA77 二公主~ :)

      刪除
    18. 話時話, 都想搵枝笨記135/2.5 八葉玩下

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章