2015年3月6日 星期五

咁又二十萬啦!:-o

剛發生的, 無言感動!! :((

56 則留言:

  1. 回覆
    1. 估唔到我地依d咁既山寨網頁, 在網絡既暗角處, 都有咁多人睇! :-o 大家功不可沒! =d>

      刪除
    2. 暗角 係 香港特有的 景點. ;)

      刪除
    3. 你都有份作出貢獻喎~ :>

      刪除
    4. 因為呢樹有正能量~:-bd

      刪除
    5. 冇啦, 我個人有鬼咩?! :-s :((

      刪除
    6. 呢D就係化學反應~~:))

      刪除
    7. 邊個係正能樣?Q伯?:D

      刪除
    8. 再講粗口我唔會BenQ你,不過會話畀你老虎知你走私,我地有哂證據啦! >:)

      刪除
    9. 美國佬你不能否認牛既貢獻都頗多下:d

      刪除
    10. 魚嫂有睇呢度就知啫,呀必老虎都無睇呢樹,你點金指呢?:d

      刪除
    11. 可能己經偷睇左必思瀏覽記錄知到他成日係到講野 , 所以我手機同電腦瀏覽記錄 每次都清空

      刪除
    12. 牛直情係呢度忠實讀者,不過佢冇得回之嘛~ :p

      刪除
    13. 其實呢度有外人睇都應該感謝佢:D

      刪除
    14. 咁我幫你約佢出黎你請佢食飯囉!:))

      刪除
    15. 係板煮~ :P 牛就人人都叫契弟啦!:D

      刪除
    16. 你而家娘家都無account,牛想咩死㕑你有咩計?:d

      刪除
    17. 佢成日依貓騷擾我,要加佢入黑名單先!~ :|

      Btw, 明公你想同佢咀咀? 返娘家開個分身得啦,佢每日仲有好多分身響度零分老作緊~ 高啦!:p

      刪除
    18. HeHe
      愛是永不止息
      HeHe

      刪除
    19. 美兄牛弟天天MAIL傳情 >:)

      刪除
    20. 你幾條友再嘈我將你地既依貓屎交畀牛, 等佢搞你地唔好再搞我! :))

      刪除
    21. 你牛弟專一地只找你

      刪除
    22. 我都冇完全冇騷佢啦, 佢係要騷擾人之嘛! :|

      最乞人憎係扮我果度唔好, 我形象好健康加嘛! :> 一開口就成浸牛屎味, 為左冒充我又偷鬼哂我D Post Links! x(

      刪除
    23. Q伯恐嚇呀,巧京京:((

      刪除
    24. 你依d咪欺善怕惡囉,係要搬牛出黎兇你先驚! 8-| :d

      刪除
    25. 禾相信就算你比晒禾地d依貓比牛,佢都唔會攪禾地,因佢目標係你:p

      刪除
    26. 我收到牛既野咪又係轉番俾Q伯 :D

      刪除
    27. 有人攪你/冒充你即係證明佢杜計你/在乎你,你巧應該高興先岩,如今你又金指banQ埋牛,呢庶都係靠牛posts去各大科林先有人識/有人睇,唔係邊有廿萬點擊率:d

      刪除
    28. 咁你地post都得既啫,再唔係搵你地扮牛再post, 就咁決定! :))

      刪除
    29. 好,等禾開番個QE5去娘家醜化QE3先:d:p

      刪除
    30. 可能開牛蛇一,牛蛇二去到一百會好d, 次次都可以玩一大輪,如果唔係有版友投訴,阿A仔都唔敢Ban Q佢! :p

      刪除
    31. 但就敢BenQ你~~~呵呵~~

      刪除
    32. 我地正常人冇分身術,Bam你咪bam你囉!驚你有牙咩?:d

      刪除
  2. 從濠江發來的賀電 : 讚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靠有你出圖啦! :-bd :>

      刪除
    2. 每次黎兄咁講我都覺得好搞笑:D

      刪除
    3. 唔通廿一世紀都仲要打電報? :-s ;)

      刪除
    4. 定殺人兩獲? :p (原著: 廿二世紀殺人網絡~ :d)

      刪除
    5. 呢句...梗係好熟...但又唔記得係...叮噹...定漫畫...定電視劇...總知就"會心微笑":D

      刪除
    6. 禾鐘意"20世紀少年"多D:P

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章