2015年4月18日 星期六

無乜特別o野搞之...

又開床下底個箱囉...

因為又有o野要搵就開下床下底就係了,
順便回龐下某人先前個要求就係了...




又, o黎緊幾日又係唔好天氣o既日子, 如果 D 架生唔用就最好
一腳申佢入防潮箱, 唔係又高溫又高溼, 就係發霉o既大好時機
了... 係人都唔想個個拎部機出去威時你果部就因為生香菇要
抹o架...

轉頭又要出去撈下表演水尾... 佢開幕果下我先至同周公暫別,
好o左唔係咩大o野, 唔係... 就... 咩就係了~~~

謝謝觀看!!

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都有幾部,我無床下底... 放佢地好頭痛 :)

      刪除
    2. 黎伯既珍藏都不比美國佬遜色;):p

      刪除
    3. 你係時候又要摷d catalog黎賀一賀佢哦:p:>

      刪除
    4. 黎伯果部KR10X太新,我得原祖KR10果份爛報之嘛~ :d

      刪除
    5. 部機上手個主人都係睇怕被人滾先買佢返來,
      果個時代o既機係要個用家有一定知識先用得好,
      但係唔使講都知個結果係點~~~~

      至於郭機, 一到我手 check 過係唔 Work o既,
      換o左電一樣唔 Work, 後來拎去俾人整, 返來係 Work,
      但係家陣就唔再 Work, 不過都無大問題啦, 我都唔影菲林咯,
      因此家陣佢同部一樣又出問題o既 AE-1P 長瞓床下底去,
      部 AE-1P 個電池蓋直頭爛埋... 所以塑料o既o野有幾耐用
      都真係幾有限就係了, 而部 OM 反而仲行得走得, 不過個
      "黃框" 褪色褪到幾乎見唔到, 所以呢... 都係擺就係了,
      而以前仲唔小心有幾部 TLR, 不過被人 "充公" 就係了,
      講真... 無地方亦無心思去搞 "收藏" 就係了~~~

      刪除
    6. QE32015年4月19日 下午1:17
      "黎伯果部KR10X太新,我得原祖KR10果份爛報之嘛~"

      美國佬年紀果然大 , "KR10果份爛報之嘛~" 25同36 美國佬常數

      刪除
    7. 話說我都有部KR-10放喺房做紙鎮 :D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章