2015年5月16日 星期六

驚樹鈍咭橙品測試邀請~

日前我收到個依貓,係以上某大牌子媽疾停宣傳推廣部寄來,初步望落冇乜破綻,話有新橙品可提供做測試,條件係我地響小圈寫下出篇測試文章,我本身因為呢排好很忙,應該無暇兼顧,我想如果答允測試,應該會有些報酬,但詳情我唔清楚,因為冇覆該公司。。

如果大家有興趣寫下鱔稿 :p,又可以玩下新野,再攞Reward(唔肯定係乜), 反正有痾花有機會,不妨可用你小圈登記個依貓,跌個依貓畀我,之後我會過果個媽疾停姐姐既聯絡資料畀你,我想名額係一個,所以我會以先跌先得形式處理啦~ :>

至於之後華洋瓜葛,任何安排,劇情發展,寫d乜鬼野,點交收法,概與本人無關,閣下自理喇! ;) :))

40 則留言:

  1. 回覆
    1. 人地姐姐冇話要寫鱔稿,係我加鹽加醋講既啫!~ :d

      刪除
    2. 想基惑姐o靚屎宙友慶翠 :D

      刪除
    3. 一GROUP人去玩又得 XD

      刪除
    4. 如果係新款想基鏡頭我幾忙都飛撲過去啦!:p

      刪除
    5. 我得CANON EF 同SONY E(轉接EF-S/M42)

      刪除
    6. 笨得FF 係地中海測試美國佬即時飛到

      刪除
    7. 摺成邊有呢d野搞丫! :|

      刪除
    8. 佢想測試個姐姐既乜野呢? :D

      刪除
  2. 回覆
    1. 媽疾停姐姐得一個?.?

      刪除
    2. 依貓我當然係一個人,有留公司電話地址加手提,上網check過係真的,確實有其公司,而且地址正確。:>

      刪除
    3. 年青貌美就測試無妨 :D
      出番個試用報告....

      刪除
    4. 媽疾停姐姐應該有朋友的 , 他有信號邊個岩KEY 邊個去馬 EG 有信號給小魚兒咪小魚兒去馬

      刪除
    5. 試鐘有冇錢收?最低工資32.5喎

      刪除
  3. 組隊的報名

    EG
    1 NEO
    2 XXXX

    回覆刪除
    回覆
    1. 組隊應該唔會,你有性趣跌個依貓畀我,我再叫姐姐聯絡你,或者你響我覆左姐姐之後再聯絡佢,你會係是次鱔稿既編輯!~ :))

      刪除
  4. 驚樹鈍咭?
    即係 Kingston SD卡? :-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近果次旅行無係香港買定SD卡...
      去到日本都搵唔到呢Brand...雖然日水低但D卡好貴":((

      刪除
    2. 買驚樹鈍不如買冬知,反正好多都係人地OEM~

      刪除
    3. 唔太熟...同埋我貪佢CP高(矛錢...用開Cheap野)...JB個網見$278 64GB 90R 45W 平過其他速度又唔錯...諗住買佢"

      去到日本BC一望...嘩..慢卡都咁貴(所有Brand)...買唔落手...

      好在最後係激安搵到張CP好返少少...就買左"

      刪除
    4. SD 卡如果可以買到東芝o既高速卡就一定買...
      因為真係少鑊氣... 反而 D 手指就一陣陣... 自己用o既就用番 SANDISK~~~

      而 SANDISK o既 SD 卡就一陣陣... CF就相對穩定 D,
      不過一下張 CF 都想試試東芝...

      K 牌... DDR RAM 都無大問題, CF/SD 就... 我就唔敢試,
      同另一個台灣 T 牌一樣... 見過唔少人臨陣脫腳仆街, 更有
      做做下就中風... 以前更幫人 "急救" 過唔少次...

      刪除
    5. 近來我買*** microSD平靚正, MIK :D

      刪除
    6. *** 小心影影下相死卡 >:)

      刪除
    7. 好過Sandisk,唔影都死 :D

      刪除
    8. 我果張Sandisk打左萬幾都未死XD

      刪除
    9. 我張*** Pro 都打左幾千張, 未死 :D

      高階UHS-I SD卡來說, 性價比最高我覺得係 *** Pro

      刪除
    10. 冬知最快果張UHS-I卡就停產左 (寫入 90MB/s)
      得返UHS-I 寫入 60MB/s, 同埋 UHS-II...

      刪除
    11. 我新買果張一舊水 東芝 UHS-I 16GB 係 MIJ.

      刪除
    12. 我新買嘅***橙咭64激友情價壹碌柒咋 :D

      刪除
    13. 我都係3* pro. 快佢唔算最快, 但係幾平. 英國價錢夾係 sandisk ultra 同 extreme 之間, 但係有近乎extreme pro個速度. 我通常第一張card係 16GB extreme pro, 比 A7r用. 之後就用 3* pro 64GB.
      我有四張咁多 XDDD
      touch wood, 暫時未死過 SD card.
      T牌 CF牌就超越亡靈幾次....

      刪除
    14. *** Micro SD 都有張 32G 用緊...
      好唔好用? 鬼知... 係手機上再快都唔會有幾覺,
      點解會買係因為怕o左 Sandisk 果 D 神化問題,
      東芝又唔係平 (呢邊 PC o野專賣 HK 月下`貨多,
      新o野... 嗱... 有... 貴到你根本唔多想係呢邊買,
      特別係你買親都唔衹一件時, 都夠單程船飛, 既
      然係咁不如一鑊過係 HK 大探購好過!!)... 結果
      就焗買一張用就係了...

      刪除
  5. 哇!!小圈子~~大測試!!!交比隻牛坐擁左佢啦~~

    回覆刪除
  6. 可惜自己器材唔足, 電腦無USB3.0, 叫做食到高速卡既相機得果一部 (仲要食唔到UHS-II) ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有3個USB3.0 PORT同一個USB 3.0 讀卡器用

      刪除
    2. 我用緊 K牌 G4 reader, 呢隻真係要讚下, 平, 靚, 正

      刪除
    3. T 牌都唔差... 不過... 我手上果個就算更新到最新 FIRMWARE
      下, 讀 Sandisk 果兩張 32G 都係不時有問題...

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章