2015年5月6日 星期三

[新手上路] 是日Downgrade

以前用XE1 幾開心  細細部 又輕身

幾個月前有fd識倉友有特別價, 貪得意,有FF 就去買部 A7r.  初初都玩得幾過引, 但玩玩發覺無乜邊枝鏡真係可以用到唔洗理乜F stop  sharp.... d 越玩越大枝又越尼越重原本成set野都係過 2kg  dd. 依家變左3.x kg 就尼4kg...  掛頸都成kilo, 行多兩個鐘都無晒心機睇風境... 

最大件事係最近幾次去旅行發覺好明顯少左出得街既相... 

有考慮過用番a6000 , 但自從買左部G1x mk2比阿媽, 幫佢執過d旅行相之後,次次都覺得sony d 色有少少怪講唔出點怪但總之有少少唔自然, 鋃住鋃住咁. 最後搞到連執自己d a7r 相都無心機.

而同一時奸狼又推出部 m3.... 初頭無乜諗過會入手... 但睇好多網上傳奸狼同sonisensor. 對我尼講 a6000 +奸狼colour就最perfect...  但心諗呢九個月尼洗既錢比起以往十幾年加加埋埋仲要多... 係時候停一停,諗一諗... 點知日本阿馬信無lala又整個咁既deal... 所以最後... 我呢d賤人都係...不買,不買,還需買 XDDDDDD





















個盒入面點divide我就費事影, 就咁影下部主機:




up多次呢張先 XDDDD  只有望奸狼真係出枝16-70mm F4.....




依家唯有用呢頂住檔先la....  AF.... 又冇 16mm..... 又冇 70mm.... 又冇紅圈.... 又冇假菜藍色貼紙... 







影番張交棒相 XDDD.... 又真細好多..... 依家最好係兩枝鏡都係 55mm filter.


呢幾日病左, 要遲dd先出到report.  希望DR比得上 A6000 咁我就好滿足. 

20 則留言:

  1. WA...好詳細 恭喜晒=]
    你搞到我都想入枝新鏡
    VM35 1.4 定G35好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我得枝 VM 40mm F1.4, 幾好用, 尤其夜媽媽玩偷影street photography. 配XE1 幾好 但配FF 個image circle 有少少怪, 過左APS-C 有一部份唔sharp, 但再過d, 近 corner位又 sharp 番.... 試過幾隻adaptor都係咁... 唔係好明顯, 但要聞相一睇就睇到....

      以我自己角度睇就覺得 G35 就有 AF, 同埋d色比較夾d, 同埋應該sharp d (我枝40mm 要收到F4先真係sharp). VM (有分 single coat, 同 multi-coat) d色有番咁上下自己味道同埋散境有番自己 design philosophy. 所以以你拍片, 我諗用番 G35 會比較近你 24-70假菜d色多d.

      你如果拍片要上第二個level, 我覺得你要開始諗諗鏡同鏡之間既合作性 (filter size, coating, leans breathing). [尤其係, 你話想影相同拍片分番開, 影相用 m43, 拍片用番sony]

      刪除
    2. 但係.... 你唔係有枝 35mm F2.8 架咩? G35 大得半級光圈乍bor... 同埋又唔係原生 FE, 個hood又無咁 compact... 到時focus又嘈....

      刪除
    3. 係AR 有枝35 F2.8...我想分返開
      果枝用黎拍片 唔買M4/3啦...
      影相都用返部A7R+VM F1.4 LA
      點睇?

      刪除
    4. 都唔係完全行唔通既. 但係用 VM 就全程 MF.

      另外好多人miss左呢d M鏡既弱點 就係佢個最短focus成 0.7m. 有d要成1m. 影近鏡有d難度. VM自己有出隻 close focus adaptor. 基本上係 extension tube 既原理. 有山寨廠copy, 可以諗諗.

      但係我自己覺得你應該 keep 住枝 35mm. 賣左枝假菜 24-70. 入枝 FE55 1.8, 等下/儲下錢買 batis 85mm + 25mm. 最多入多枝 SELP1650, 行街snap 就用 1650 + 35mm. 拍片係就有晒全set zeiss.

      呢個應該係最岩你依家level 而又最保值,你好難擔保你唔會無lala唔想再玩, 所以都係睇住d二手價尼買先la. 到你有番咁上下經驗先慢慢玩其他鏡/effect.

      刪除
    5. 我慣左用35mm...唔慣用55...我打算VM F1.4 +神力環 1手應該都係4000蚊左右...比你英國果邊平LOL...
      枝35 F2.8 KEEP住...唔岩用最多SELL返出去..我見2手都幾好個價...
      反而想知SC版同MC版有咩分別!

      刪除
    6. 拍片到你話唔慣既咩 =.='' 遲d可以考慮埋入 35mm f1.4尼配番其他 videolens. 枝 35mm f2.8就留番行街先用.

      SC 同 MC <--- 以我所知 (有錯請其他師兄指出), 係 single coat 同 multi-coat. single coat 個contrast無multi-coat 咁高. 同埋個render 比較舊式, 用尼影黑白相個懷舊feel會重d. 但都聽過 MC比較易花同無咁易打理. 我枝40mm 係 MC尼.

      刪除
    7. 總於知道邊個送Leica俾小魚. ;)

      刪除
    8. 我以為係calvin 送給小魚兒 XD

      刪除
    9. 典解我可樂都冇罐有人送畀我既?! :| :((

      刪除
    10. 我都想有人送...可樂罐都好 :((

      刪除
    11. 富二代朋友果然好 :P

      刪除
    12. Q伯揾人送條毛俾佢,填咗個地中海 :D

      刪除
    13. 超級市場大把可樂買啦,美國佬你買幾多又幾多哦!:d

      刪除
    14. 呢d叫做物輕情義重,可樂自己買又有何難?! :((

      刪除
  2. 枝鏡真係唔值錢架 =..=''
    有幾塊變黃, 入晒塵, 入面又起晒邊, 個aperture ring 鬆到就尼 de-click.... 賣ebay一定shipping都 cover唔到 又大risk買家要refund.... 我問過好多間二手鋪都唔收 =.='' 小魚話想試下所以咪比左佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你俾我地搞多數沒問題. ;)

      刪除
    2. 你叫小魚比你睇下先la... (個 2x teleconverter仲慘, 上XE1 crop相都好過用佢 =.='')

      刪除
    3. 叫佢自己去揾達叔搞算啦.

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章