2016年7月5日 星期二

新武器 A7R II + 2枝 ZEISS BATIS


我依一年返工坐巴士,
學習自己煮飯,

不嬲唔飲酒,唔食煙,
唔賭錢,唔唱K,死慳死抵,

一年後,皇天不負有心人。
我終於用辛苦儲返黎o既錢,

今日再出一出銅鑼灣,
上一上16樓,碌一碌張卡,
咁就冇左架二手BMW >:(
但我知道,亦都明白,
改變不是為了要討好,而是為了要更好
Change only to be better, not to please another.


64 則留言:

  1. 回覆
    1. 師兄今日係唔係柴灣/附近, 可唔可以幫我做D野?

      刪除
    2. 我想你幫我裝濾鏡, 我屋企好多塵><...
      如果麻煩到你, 我上SONY 叫佢幫我裝啦
      同埋有冇咩氣泵好用, 我果個勁廢, 吹極都有塵><

      刪除
    3. 唔好開風扇/冷氣,鏡頭微微向下咁拿住支鏡,氣泵吹塵再快D裝濾鏡,少少塵唔影響。氣泵我用普通野ja。

      刪除
    4. 係呀...算啦, 反正係SONY 買, 一陣出去交收完, 叫D令女姐姐幫手裝
      我個氣泵太廢, 好似2年前買左$20, 吹極都仲有>< 明明係新鏡!!
      正常一個幾錢左右?

      刪除
    5. 嘩……恭喜晒魚導:-bd

      刪除
  2. 做乜要上罪大風格買? 錢多? 8-|

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我係SONY特級會員, 加上出面都冇晒貨, 再加上佢比左個特級優惠價我(平過DCFEVER勁多)
      最重要係, 會員仲有其他野送...(我估其他人應該冇掛)

      刪除
    2. 有時Sony賣仲平過出面, 尤其係要跑數ge時候.

      刪除
    3. 哦,不過上次禾買枝F20M禾都上左去搵東角先生,九五折~ ;)

      刪除
    4. 應該係, 佢地好似要每日開單...不過CWB 易平D GA...
      MK 果間SALES就後生同溫柔D, 不過折扣就冇咩...

      刪除
    5. 原來魚大導鍾意男的! :-o

      刪除
  3. 魚仔你就好啦,買菜C頂級最新款,禾呢d窮老人家,買得舊款倉底貨,仲要遂枝慢慢搣,極悲! :-S :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有七勾易仲貴過禾部畸瘟,畸瘟禾草左十二年錢先買倒哦!:p

      刪除
    2. 玩野呀你 美國佬, 打你PAT PAT
      你部K1 一出就即買
      我部A7R II 等左成年, 出左6-7個POST 都未決定到買唔買-3-

      刪除
    3. 禾等左十二年呢!:((

      刪除
    4. 方丈技術都係停留在十二年前去配合:D

      刪除
    5. 美國佬, 我要TRADE走部A7R同 GOPRO 先可以換到2枝菜鏡, 依家仲係肥花放緊
      你有興趣可以幫我買...我唔同你可以KEEP 10幾部機
      仲可以有3-4X枝鏡....
      你間屋會唔會過千呎添...

      刪除
    6. 必兄, 我相信方丈十二年前技術係好過E加.:D

      刪除
    7. 禾宜家已有超過五十枝鏡,不過分左七個系統姐~ ;)

      刪除
    8. 香港地千幾呎間屋唔係好大,買野吳掉野好快變臘鴨屋! :|

      刪除
    9. 咁我住三百呎都唔夠公屋又點?

      刪除
    10. 咁富豪海灣最細都三千幾呎,所以人比人,比死人啦!~ ;)

      刪除
    11. 魚仔你就好啦,買菜C頂級最新款,禾呢d窮老人家,買得舊款倉底貨<-好明顯係你比先.

      刪除
    12. 佢巴的士仲要兩枝,禾假日福仲要係最平果枝,唉!:|

      刪除
    13. 我覺得買兩支搶水貨, 點都好過買一支倉底貨.

      刪除
    14. 我夠知! 有頭髮邊個想做辣喱丫?! :|

      刪除
    15. 打錯字, 應該係 搶手貨. 我一向都覺得買貴少少唔係問題, 最重要係D野有冇用到.

      刪除
    16. 我有用到呀!窮人二十啱啱定焦得呢枝,冇第二枝,黎緊會拎去旅行~ :>

      刪除
    17. 50幾枝鏡...羨慕死人...
      我就係想要得到一樣野就要賣走幾樣野
      依D就係叫等價交換><...
      另外, 我唔覺得住公屋有咩問題, 只係香港D樓價太離地...

      刪除
    18. 唔係收藏家, Keep咁多冇用, 賣左仲好(放係度D野都會壞).

      刪除
    19. 係LOW, 比我一定用唔著...咁多相同焦距 出街冇可能帶咁多
      我一機一鏡都覺得重, 所以NOW冇用o既都SELL, 有時仲會平賣出去
      cash is king~

      刪除
    20. 方丈有五十幾支鏡真杜計,我五份一都無哦!:((

      刪除
    21. 禾有枝笨Q Toy Lens Tele, 又計一枝啦!:P

      刪除
    22. 禾果幾廿枝鏡焦距/光圈/用途盡量唔重覆,務求間唔時拎下唔同機身唔同鏡外出影下相~ 如畸猛我宜家有偽福20同日菜35,EF猛日菜禾就有25同50咁,諸如此類。b-)

      刪除
    23. 真係好想知要咁多部用得晒咩?以前我都like買機,後來發現用部勁啲o既手機去影,買部最強o既ff,一機一手機就夠!

      刪除
    24. 你雖然有唔同機身/焦距/光圈可雜交咁用,但影出來相片風格依然都係手機爛相!:p

      刪除
    25. 方丈d機係擺多過用,佢而家用得最多係部新屎坑畸瘟:d

      刪除
    26. 姨仔猛我得假菜24-70/4同兩枝殘幅30馬高同16餅,同其他所有單反無反系統冇重覆~ ;)

      刪除
    27. 畸瘟講真都唔係點實際用,呢兩個月都係愛黎試機/鏡多~ :p

      刪除
    28. 真係有錢!!比我會賣晒去換錢 等部更強o既新機!

      刪除
    29. 乜畸瘟咁快淪落為試機工具!:-o

      刪除
    30. 佢買畸瘟主要都係相做測試員。

      刪除
    31. 咁咪好浪費@+++@...比左我算

      刪除
    32. 你d囡囡都好浪費!~ :))

      刪除
    33. 魚大導d囡囡測試完都一樣放棄:D

      刪除
    34. 咁唔要畀我算,做麻豆都好丫! :p

      刪除
    35. 好呀我地交換,你俾你啲相機鏡頭我,之後你拿去!

      刪除
    36. 拿去什麼? 你估d囡囡真係屬於你的嗎?8-| :d

      刪除
    37. 就係不是屬於我的, 各人都名花有主-3- 你約到就約佢地去拍照吧-3-

      刪除
    38. 邊有呃你,咪先小人, 後君子=3=

      刪除
    39. 同樣,你約到我三公主去街就去啦!:p

      刪除
    40. 衫公主跟左方丈已經十幾廿年,已經又老又殘,比禾都唔要哦!:d

      刪除
    41. 禾山公主美貌如新,保養得好好,食左防腐劑咁啦~ :p

      刪除
    42. 咁我都唔差, 部新機保證全新 :P

      刪除
    43. 小魚你想學Q伯咁買機番來供奉??

      刪除
    44. 一定唔會, 好天會拿去拍片 :)

      刪除
    45. 巧期待魚大導4仔新作!:p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章