2015年5月19日 星期二

[是日一PO] 落山前

個個都出維港 我又汁下口水尾先

張相放大dd先好睇. 請click入 :D

同埋最好唔好用ipad mini睇, d色會太淡 ((汗))


12 則留言:

  1. 回覆
    1. ipadmini 隻MON 好正 , 點會淡? 我部PADFONE 2 就真係淡色XD , 可惜我部IPADMINI 4G 放左 , 等緊2G RAM 版IPADMINI 或直上AIR2

      刪除
    2. 點睇係陳年灣仔? 建築物/海岸線? :-?

      刪除
    3. 周圍都填海啦宜家~

      刪除
    4. 下, 年幾乍wor... 唔係咁舊姐 =.=

      刪除
    5. 咁可能最出冇受影響啦~

      刪除
    6. 我部係 ipad min 2 (retina) d 色淺得好緊要 =.=''
      我用呢張相係背境, d 粉紅色出得好少. 同desktop cal左既mon完全無得比wor =.=''
      [img]http://i.imgur.com/JhBWIGc.jpg[/img]

      刪除
    7. 美國佬呢排成日出十年系列出到麻木,以為其他師兄出相就係陳年舊相!:d

      刪除
    8. 我依排出果d全部超過十年~ :p

      刪除
  2. 感覺好舒服~ 好優閒~ :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you :D
      富士d機影呢d係有一手. 張相唔洗執, 只係crop左dd.

      刪除
    2. 構圖正,色靚:-bd

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章