2015年6月13日 星期六

整容前後

Carl Zeiss Jena MC Flektogon 35mm F2.4+NEX 5N@Lightroom 5

 註: 相片長邊為1600, 請自行放大觀看.

整容前


整容後





12 則留言:

  1. 呢支之前都想入 , 你放呢支果時再找我

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 証明左支鏡好野, 如果用平價日系舊鏡係E種環境效果係會差唔少. ;)

      刪除
    2. 新手用係唔錯的, 不過我唔係幾Like東蔡後期D鏡的造工, 只會keep新買果支PB mount 80/1.8.

      刪除
    3. 玩開果D人就一半半. 日光日白好多鏡都唔差, 去到傍晚/微光的時候先見到鏡頭的真章.

      刪除
  3. 我鍾意未執之前既剪影同顏色氣氛~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑白相岩美國佬多D , 我玩張相暗位拾返光又令一回事 >:)

      刪除
    2. 其實我覺得未執之前都可以的, 不過這個場景調一調會好D. ;)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章