2015年6月14日 星期日

是日一張

清垃圾時發現,
N年前 molamola 手機相 :)

27 則留言:

  1. CCD 定COMS ? 以前NOKIA 2MP CCD 機影D相正過SE 5MP 手機

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好新嫁喇,我第一部手機相機,外置嫁,索尼愛垃圾,好似百三萬像素~ :>

      刪除
    2. 美國佬年代有固網電話已經好威威

      刪除
    3. Q伯年代有部力狂F301可以搶咗Q伯既囡囡 :D
      宜家,有部A7R都只可以請人食雪糕 :))

      刪除
    4. 以前固網個電話係租的,搞盤既,打過海要先打三字, 打新界鄉下就零字,不過應該未打過~ :p

      刪除
    5. 果然文初時代人 , 我們D 80後 , 都唔知有呢樣野 "搞盤既,打過海要先打三字, 打新界鄉下就零字,不過應該未打過"

      刪除
    6. F301 >:) 美國佬永遠傷口 , 我唔感入DF 因怕美國佬見到DF又想起F301呢個傷痛 >:) :))

      刪除
    7. 禾第一部手機係愛垃圾337;):d

      刪除
    8. 我第一部自己買既屎打踢,冇得撈牌~ :>

      刪除
    9. 我以為Q先生你第一部手機係大高大. :)

      刪除
    10. 屎打踢當年好似開創手機界先河,可摺得埋手機,當年都好似炒上成萬銀:-o

      刪除
    11. 我當年仲係靚仔,冇大哥大啦~ :p

      刪除
    12. Q伯當年都仲有好多頭毛,未入哈佛 :D

      刪除
    13. 入完哈佛再入劍橋,我學歷可高呢!:p

      刪除
    14. 侯選港姐都係劍橋畢業,你做院友都可以認下關係 :D

      刪除
    15. 佢十A我一A, 物以罕為貴,獨一無二! :d

      刪除
    16. 原來美國佬有三高:d

      刪除
    17. 唔怪得美國佬中文老作咁耍家啦,原來學歷咁高:d

      刪除
  2. mola mola 係一種魚的名.. >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 未. 不過揸車的人就最好唔到食. :P

      刪除
    2. 台灣有d人好鍾意食 :D

      刪除
    3. 史前魚,我仲以為好難見到,原來喺電視都成日見到,漁民都間唔中捕獲

      刪除
  3. 驟眼睇仲以為有架潛艇浮上水面!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章