2015年6月26日 星期五

[是日一PO + 是日玩具] 廣角鏡

需然好鐘意枝 sigma 12-24mm. 但係有時配A7r, 關建時刻真係唔可以靠佢食糊.... 睇下呢張:






















細圖都叫 ok. 但放大少少....
中間免強可以接受:
























但邊位呢..... (己經zoom到 17mm... 去12mm仲離地....)
























所以都係時搵番枝 prime~~~~~


22 則留言:

  1. 12-24 真係唔洗入手 邊位真係差到XYZ

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我都唔知係自己手震, 定係A7r個快門震...定根本係枝鏡唔得....

      刪除
    2. 呢張就 1/250s f5.6 iso100
      呢一張我自己覺得應該唔係快門震, 因為個快門上至下咁落應該會好平均 成張相都會有事. 我覺得可以收唔夠光圈 唔夠sharp.

      刪除
    3. 你支一定二代, 就算係好D的二代, 可能都要收到F8/11.

      刪除
    4. 你岩, 但係有時我令願洗多少少買鏡就係想唔洗理 '因為sharpness 而需要收光圈'. 我令願用多時間扣圖. anyway, 所以先買leica同呢枝.

      calvin都岩. 我個fd有二代, 邊位好好多, 但係中間無第一代咁利同flare仲差過呢枝. 當時我買都係貪平, 因為我無FF超廣鏡 所以有咁平買咁平, 有咁wide買咁wide. 試左先就睇下自己真正需要乜. 之前有諗過買 ef 11-24mm f4 尼代替sigma... 但睇完sample同埋實物之後 就無再想要買... 反而CV走去改後鏡出 呢枝第3代, 所以一睇完sample 覺得岩心水/價就買左lu.  

      刪除
  2. 回覆
    1. 希望聽日同後日天氣好,可以去試試. :D

      刪除
    2. 好少有英國價同香港價差唔多 所以無好似平時咁research咁多就買左. 

      刪除
  3. 係手震,不過唔關你事,A7r 470g,Sigma鏡670g,頭輕尾重,正常是機身重鏡輕,好易手震,用番單反可能仲好
    另外有冇唔用filter影,filter都有影響(不過好似此鏡落不到filter)
    檢查鏡有冇手指模

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩邊邊/角位都好平均唔sharp 所以應該唔係塵/手指模. 我覺得有可能係頭重尾輕既關係. 再加埋隻K型 LAEA4. 硬係渣得唔順手.

      呢枝鏡只可以落 gel filter 因為前鏡凸到好出. 個hood可以變相做filter holder, 但要zoom 到18mm以上先無黑角.

      刪除
  4. 嘩,你支鏡,在dcfever用家心得有人話要收到f/6.3至全sharp,好厲害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思枝 CV 15mm 要收到6.3? 

      刪除
    2. 係支SIGMA 12-24 二代
      http://www.dcfever.com/lens/readreviews.php?id=610

      刪除
    3. 其實要邊位好買支平羊羊羊 14/2.8就得, 全開角位我覺得都OK, F4已經好好, 不過後期要搞搞個變形.

      刪除
    4. CANON 機用D色會唔會怪怪地 ?.?

      刪除
    5. 其實輕量化一樣重要 :P 所以先玩 M 鏡.
      枝 14mm 其實有睇過 但最後無買因為我極少用大光圈. 我d相盡可能都唔想靠大光圈尼做 effect.

      刪除
    6. 不過我的要求較低.... 而A7R可以要再收多少少光圈...

      色就見人見智, 不過買時要試清楚, 睇下支鏡左右係唔係一樣, 確保沒de-centering.

      刪除
    7. 咁有機會應該試下支efm 11-22mm, 夠細夠輕,防震又勁,又夠sharp(我要求好低),鏡220g,M3 366g,機身有靚手把位,又乎合機身重鏡輕,最緊要行貨都係HK$2600,uw算平了,係光圈得f/4-f/5.6細了一點,不過般景收光圈都ok,防震點補數,室內影移動嘢就係死穴

      刪除
    8. 佳能最有良心係兩支有22mm的M鏡, 同其他牌子比同級C/P都win好多..

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章