2015年6月29日 星期一

等著你回來....


暫別時o既記錄照...希望佢 "準時" 回來...

又, 順手講埋, 東望洋燈塔 150 週年開放日,係o黎緊個七月o既星期六同日都會
開放俾人入去參觀, 自然亦可以上到塔頂燈罩個位影... 係下個月有空過來玩o既
朋友們如果時間又夾o既不妨去玩下... 記得帶廣角鏡甚至超廣角鏡~~~~

謝謝觀看!!

9 則留言:

  1. 我等著你回來 我等著你回來
    我想著你回來 我想著你回來
    等你回來讓我開懷 等你回來讓我關懷
    你為什麼不回來 你為什麼不回來
    我要等你回來 我要等你回來
    還不回來春光不再 還不回來熱淚滿腮 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. o岩o岩收到 call... 當然係有得整, parts 都有係度,
      不過要等佢搞... "號稱" 仲要等十天...

      因此... 可以改唱 "再等幾天" o勒...

      又, 用枝 10-22 去影昨日巡遊真係有 D 想死 FEEL,
      太近個主體隨時撞到人... 50 又太遠, 加上個 6+1
      AF... 小白直頭無機會用就係了... 早知唔帶啦~~~

      刪除
    2. FREE 定要給錢 ?.? PARTs 同人工

      刪除
    3. 八年鏡... 連換埋個鏡尾 O-RING 折埋都過仟...
      不過... 當另類保費就係了!

      刪除
    4. 典解唔索性放左佢買過枝易袋?8-| 好有感情?:p

      刪除
    5. 好老實... 邊有咁多錢去補?

      刪除
    6. 新易袋易死漆靈易點發撚一d菲林味都冇,完全吳似傳統奸鏡,似力狂鏡鏡多d,硬! :|

      刪除
    7. 奸狼聲沙DR咁弱,用依D咁既大反差鏡,冇乜著數啦!

      刪除
    8. 二代亦有佢好o既地方, 邊角銳利, 對焦夠快,
      呢個係當時 1DX 剛出時一齊試o既, 但係佢個 Hood
      固定係鏡頭最前果下, 就比較多人嫌就係了, 而龍仔
      枝 VC 一出就更多人嫌二代點解無 IS...

      個人而言, 如果再買都會等埋有 IS o既先至會買,
      一代係有佢個時代限制係度就係了!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章