2015年6月9日 星期二

新片 [Serendipity] NG片段


睇完NG片段覺得吸引既就留言話我知啦~
條片仲剪緊=]
今次不會公開, 但會係私人戲院到放映1-2場 
唔知有冇人有興趣睇呢?



23 則留言:

  1. 私人戲院~~~~係~~~~小魚木屋?

    回覆刪除
  2. 我想信大家都會俾條片其中一個元素吸引到. :-O

    回覆刪除
    回覆
    1. 思想要開放,當睇唔到.... :)

      刪除
    2. 現在年青果代唔同我們果代

      刪除
    3. 小魚兒連男人本能都失去 XD

      刪除
    4. 我以為你地會講係長腿. ;)

      刪除
    5. calvin師兄...實在立於不敗之地~ =))
      XEO兄好像被騙" :D

      刪除
    6. 所以我講 "現在年青果代唔同我們果代" "或者小魚兒專登" >:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 終於聽到少少...
      四物湯背錯左 :))

      刪除
  4. 睇完條片, 我覺得魚魚有學到 王大導的精髓, 要俾番個 Like. :-bd

    回覆刪除
  5. 其實有冇 CHING 見過小魚真身?

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章