2015年6月8日 星期一

[是日一PO] Tower Bridge





8 則留言:

  1. 師兄唔拍motion pictures, 不過D still pictures都有大C cup的功力. ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. [講笑] 梗係C cup啦, 無腳架, 無八爪魚, 無 VR, 無高 ISO! 無番C cup 肥膏點可以咁定曝兩秒光! XDDDD [/講笑]

      張相: sigma dp2m, 2秒, F10, ISO200, 手渣但係有難桿support. 都影左三張先得一張清.

      認真番d 先. 我其實好鐘意睇戲. 但我自認無咁多時間人力物力, 所以只可以自己扮導演拍一個snap shot XDDD

      但係我其實自己咁諗, 依家d拍片 technology 日新月異, 好快會追到 still photography. 依家好多機都有4K, 就算連電話都有 (話雖15fps). 8K 只係尼緊呢幾年既事了... 21:9 既 8K 已經講緊 44 MP. 所以好快就會開始見到 screen grab. 好多人會就咁行街都邊住部 go-pro, 一味影影影影影, 番到屋企先screen grab. 所以依家學定拍片既技考就好快會岩用 XDDDD

      刪除
    2. 2秒? 可以同稻稻兄一較高下" :D

      刪除
    3. 有點唔同, 用IS手持係唔好有SUPPORT, 效果會仲差, 有點像用脚架要關咗個IS

      刪除
    4. 我唔知係咪個人老左定係以前d機像數無咁高. 我以前用D40, 蛇五好多時都可以去到四五秒, hit rate仲幾高, 通常影三四次就有一張得 (tamron 17-50mm F2.8 無 VC). 最extreme 10秒都有. 依家可能機身輕左, 細左, 好多時一秒都唔得. 最明顯係一上左 XE1 用 50mm 發覺好多時 1/100s 以下 snap都已經唔清....依家 a7r 梗加唔洗講 =.=''

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章