2015年8月27日 星期四

是日一張

巴士上的獅子山下 :)
Angénieux 50/2.8

24 則留言:

  1. 愛剪能果撇都打到,叻!~ :-bd ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過呢隻牌子應該啱阿明公公多d! :d

      刪除
    2. 黃大仙 沙田X道 , 果到以前成日去

      刪除
    3. 果撇由賣家度 copy & paste ,我邊識打法文 :D

      刪除
    4. 改到 M42 ,好似呢個網咁整,但我係 TB買個M23-M42 扭上去即用,無咁複習.. :)
      http://www.bigeye.url.tw/big5/d_ange50_28.htm

      刪除
    5. 巨眼之門玩轉接改鏡種鏡當然係神人! =d>

      刪除
    6. 九十年代我見好多人愛展能改力狂F猛,改奸狼冇乜~

      刪除
    7. TAOBAO 找到D NIKON AF 種鏡 , 唔通要雙修

      刪除
    8. X修乜鬼丫,搵黎搞啦! 8-| :((

      刪除
    9. 唔好X修,好似Q伯咁雜交先好 :D

      刪除
    10. 唔好學Q伯____ , SONY 放棄 , 等緊150D 再睇入邊部 , 花多眼亂 ,

      刪除
    11. 我膠來膠去都係日系鏡,一d都唔得歐美化,都未衝出亞洲啦!:((

      刪除
    12. 你估我發左達咩?! :| :((

      刪除
    13. 安信兄弟幫下手咪得

      刪除
    14. 一講奶Q 娘家就有人開箱................
      好羨慕

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章