2015年11月30日 星期一

BoBo 果Jam 獨家記憶

BoBo 果Jam 中環 BoBo 果Jam PMQ~ BoBo 果Jam 時代廣場 星戰 餵食 BoBo 果Jam 盛八食堂 Morihachi Kitchen Tamago 

現在我擁有的事情是你 
是給我一半的愛情

Flickr: https://www.flickr.com/photos/siu_yu/
FB: https://www.facebook.com/royalmediahk/

84 則留言:

  1. 張張都係F2.8? 小魚你知唔知點樣較光圈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全開好丫,可防手震~ :p

      刪除
    2. 我米國人全力反IS! :D

      刪除
    3. 貢多人買紅圈L, 就係要再大d光圈防手震姐~

      刪除
    4. 地中海+紅圈 會點 :)) >:)

      刪除
    5. 地中海+紅圈 好引人外表 :))

      刪除
    6. [im]http://41.media.tumblr.com/tumblr_m4u1rm8x1Z1qeup8io1_1280.jpg[/im]

      https://www.flickr.com/photos/demis75/7296294874/

      好藍! :-bd

      刪除
    7. 我識用光圈...只係F2.8 都唔夠景深...我想要更大光圈...有F1.4 我會用F1.4...
      你去人多既地方就明....

      刪除
    8. 我就唔係下下都接受到一隻眼清, 一隻眼out focus.

      刪除
    9. 原來係咁...下次我會注意...可能對得太近...
      A7R II應該效果好好多...

      刪除
    10. 果幾幅食物相構圖唔錯,加油哦!;)

      刪除
  2. 小魚真係好有米。。。遲早變肥仔~ :p

    回覆刪除
  3. Time square樓上間間都係謀人寺,小魚真有米!

    回覆刪除
  4. 唔怪得小魚上次問Q伯點解張張相都擺中間咁死板,睇小魚D相(構圖)真係高下立見!

    回覆刪除
    回覆
    1. 偽術嘅嘢,禾地息條鐵

      刪除
    2. 83,
      一個已近黄昏, 嘗盡世間種種, 去繁從簡, 中間直出
      怎如一雙皇室頂頂端雙飛蝴蝶精採, 繁蕉處處。

      刪除
    3. 才子蛭人都咁有詩意...近! :p

      刪除
    4. D色真係好麻麻.....連室外Time Square出面那張都唔啱色.....

      刪除
    5. 應該係我AWB 果到SET錯...變左C2+M2...now 改返做C1 + M1
      下次會好D~

      刪除
    6. 問朋友借部M3影下,應該唔駛執。BoBo實鍾意。

      刪除
    7. AWB都要set野就唔係"A"WB啦 :D

      刪除
    8. 唔夠景深....不過遲D應該借朋友佢部黎主力拍片...

      刪除
    9. sony 舊A7系列D色係要調的...台灣/美國/英國/法國等大師都係咁教...只係我set 室溫錯左...我既問題~....~聽聞A7R II 色準左好多~

      刪除
    10. A7係一般日光下的AWB都還可以, 不過其他時間都要調多少(尤其係影人).

      刪除
    11. 調教都係一種樂趣,有玩味 :D

      刪除
    12. 咁幾時刀係有得調好過無得調

      刪除
    13. 罪大預咗俾你調,等你有成功感 :D

      刪除
    14. 罪大係人人都調,邊有滿足感可言
      銀河手機就唔同呢,中出調完好似無調過. 都有佬硬係滿足

      刪除
    15. 真係唔明白,而家強調影完即刻分享出去,點解數碼年代都要自己教色,同朋友出來影完相話俾朋友聽要執一執,,D相至見得人,我諗我用手機影好過........

      刪除
    16. 太陽蛇果係教色自動化出色一員

      刪除
    17. 方丈自我滿足三十六年都激讚銀河手機:D

      刪除
    18. 數碼年代太易分享,罪大走另類路線未嘗不可:D

      刪除
    19. 老歌佢年幼時
      最想有滿足感的,卻成三十六載遺憾
      今日樽可樂,雖然只餘瓶底幾顆結晶
      兩兄弟煙火璀璨, 環抱共枕賞銀河!

      刪除
    20. 我D機個setting係為左後製而設定的, 直出九成唔得.

      刪除
    21. 依家全影RAW 唔執唔得....
      用手機咪一樣要用美顏執...科技都唔知係叫進步定退步~

      刪除
    22. Q伯沒咩要求咩直出law.

      刪除
    23. Q伯好有要求的, 只不過...!

      刪除
    24. 我都好耐未試過直出...

      刪除
    25. Q伯直出係有目的㗎,出黎效果唔得可以賴部機嘛:d

      刪除
    26. 建議小魚直出唔得可以考慮中出~ :p

      刪除
    27. QE3 2015年12月2日 下午7:07

      建議小魚直出唔得可以考慮中出~ [tongue] <= 小心搞出人命. ;)

      刪除
    28. 如果命運能選擇十字街口你我踏出的每步無用困惑
      如果活著能坦白舊日所相信價值今天發現還未老
      如果命運能演習現實中不致接納一生每步殘酷抉擇
      留守過去的想法我會否好像這樣生於世上無目的鞭撻

      刪除
    29. 春江水暖鴨先知
      三十六載憾無期

      刪除
  5. 第2張like. 感覺你同呢位小姐影放既心機多好多! 加油!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章