2015年11月28日 星期六

乜o野係 "棟到正一正" ? 呢次有辦俾你睇~~~

前日 (NOV26) 影o既...

影o既時候, 左邊個男仕係已知我係佢後面手持影緊都棟係度
等人定等電話, 右邊個大嬸見有位就插埋o黎...

成日去呢 D 位影總係有種落場踢波 FEEL, 因為次次佐定定等
位易就似足係禁區外踢罰球咁, 硬係有人係前面做人牆...


又, 今年個燈飾就 "務實" o左少少, 無之前咁搶眼就係,
似足今年本地個 "市" 就係了...

謝謝觀看!!

6 則留言:

  1. 有人都OK ar, 剩係得顆樹有D單調.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有聖誕節日氣氛,一時忘形啫,唔使“表揚“啦;):p

      刪除
    2. 個男o既真係要 "表揚" o架...
      明知有人影仲刻意走埋去果個位...
      如果我係架埋腳架影就實叫佢讓_開...

      又, 唔衹有樹亦有其他o野, 問題係手持影就無太多
      可能去影... 擇日再帶腳架過去搞就係... 最好過多幾
      日會有凍到仆晒街o既日子就更好... 行人都少 D 就
      易搞 D...

      刪除
    3. 如果係男女/年青男女相靠既背影就好d :d

      有次我都係咁…分別係一對囡囡並非背住…而係自拍完係度討論中…我跟朋友自拍用自拍神棍開埋閃光燈(諗住閃走佢地)…影左兩張都反應…只好撤退…

      刪除
    4. 如果係你咁講咁理想... 我都唔會多o野講囉~~~

      又... 你講o既機會唔會無而係難得矣!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章