2015年11月3日 星期二

有冇師兄識用PS 執人像執到咁?


出處: http://www.dcfever.com/photosharing/view.php?id=1500268
http://www.dcfever.com/photosharing/view.php?id=1502423

我發現依家好興將D 女女整到好似油畫咁, 但點做到?
整到D皮膚好白滑, 不過其實有D假....究竟點執?
有冇師兄教到我? 
THX...好想學...


29 則留言:

  1. 回覆
    1. 最簡單都係開多層layer…高絲模糊…再rubber… :)
      不過我用d cheap 機鏡根本影唔到咁 detail 再加上我既調色…根本唔太需要…:d

      刪除
    2. 因為唔識出相果D人, 同埋佢地未必會教我依D新人><...
      所以先係到問各位師兄

      刪除
  2. 其實... 自行上網搵下就有 "類似" o既可以 "參考" 下,
    好多o野, 理論上無大分別, 係處理上個取捨係點矣~~

    呢個係隨手搵o既, 唔一定一樣, 更唔好講合用,
    但作為基礎去試試亦無妨矣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小魚兒要首先解決隻MON同隻眼問題 , 都要明白D色處理方法同焦點要正常 , 唔中焦點PS都冇用

      刪除
    2. 下...D相唔係我影GA WOR+______+
      我NOW D 相中焦的-3-

      刪除
    3. 我只係想問下有冇師兄教我點執依類型既人像...

      刪除
    4. 自學+實習多D好過 , 人家能力加經驗的成果 , 唔係教你一兩次就會明 , 成日"想"點點 , 不如實行好過

      刪除
    5. 睇下書~~唔小教人像果D都有教

      刪除
  3. 留意光位. 將張相放入 LR 或者 PS 睇睇個 hisogram.
    皮膚如果要滑d 可以試下用 local adjustment brush 加重手d noise reduction. 但真真正正想靚其實要配化妝師

    回覆刪除
  4. 前期工夫做得好,後期要執就易好多。相機器材,他用的是1DX,35mm f/1.4L,85mm f/1.2L,全部都係頂級的,在色彩,質感還原上極有幫助,微粒細好多,細節也多好多,另外適當的採光,補光(囡囡面上沒有很大反差),衣服也有合宜的照明,一張準確曝光的相片,後製就輕鬆好多,當然首要個mon顏色都要準確,點執,google下都實會找到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相機/鏡頭都係其次, 準備/打光/設計同後面的腦袋等等更加重要, 後期係錦上再添花.

      刪除
    2. 拿部6D同5DrS咪知有幾大分別。

      刪除
    3. 同意打燈同化妝對拍人像照片有好大影響

      刪除
    4. 6D同5DrS影E類相 除左解像度外 沒咩分別.

      刪除
    5. 6D同5DrS 還原度 對焦準確度好大分別, 你試下就知...依D 我經驗多...

      刪除
    6. 謝謝師兄教導, 原來用1DX
      好明顯有補光, 等我學習下先...我會進步落去....

      刪除
    7. 嗱……小魚……你而家即係話你食鹽多過禾食米啦!;)

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    9. 個作者有很多相,你可以睇下每一張的exif,就知是用什麼機和鏡,在此我不是想鼓勵你買貴價器材,不過日後有一定的技術,有部好機好鏡就更事半功倍。另外睇多D相,留意用光,有冇補光(主次燈)。毛豆的化妝,望向,手的位置,鏡頭的運用(有張85mm散景),最主要簡潔就是美,多睇多分析多練習,我唔識架,淨係識吹水,你好好運用手上的器材,一樣可以影到好多靚相,小魚你得嘅!加油!
      影入時盡量處理好,唔得或者要好D至後製,後製祗係如Calvin師兄是錦上添花!

      刪除
    10. 買器材送技術,你懂的 :D

      刪除
    11. 買器材送技術,咁就要問方丈啦,佢巧有經驗:d

      刪除
    12. 最緊要唔好買dummy機 :D

      刪除
    13. 買器材識用先送技術GA JA...比我用部1DX 我都唔識用...
      但你問我6D VS 5DS R 分別我一定知...
      因為我親手用過...依D係真實經驗, 真係冇咩特別,
      你去轉TST 20樓都可以試到分別...
      果到好多令女姐姐做MODEL~

      所以我都係不恥下問姐...我進步咪多D好既女女相你地睇LOW~
      依樣我希望加快做到...

      刪除
    14. 等你不如借你D囡囡俾我哋影,我諗仲快有靚相睇,各位師兄一定同意,係咪?:d

      刪除
    15. 我報名做燈童學野!!!

      刪除
    16. 咁要儲錢買番枝Nocticron啦 :D

      刪除
    17. 最多唔使小魚你借BoBo禾地影,BoBo留返比你影,其他囡囡你借比大家影囉;)

      刪除
    18. ED studio 糖水片對囡囡/化粧/打燈的要求遠比用咩鏡/機高, 以前D流行 5D(2)+ 50/1.4 or 35/2 or 85/1.8已經夠做.

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章