2015年12月23日 星期三

是日亂影廿四之一~~~~

其實之前凍到 6+1 時都見到個主角, 仲唔衹一位而係亦七位咁多...
於是就有考慮過去影... 因為以之前o既經驗... 呢個情況一 D 都唔正常...



今日出去影o野... 原意係影塔石個爵士樂表演... 但係路過果度自然入去影...
影影下場內工作人員行過, 就講起呢個 "情況"... 跟全佢話...

"係 D 賓賓放生落去o既... 今朝先收o左一條屍上o黎..."

唉... 真係俾佢o地吹_漲就係了...
唔怪得點睇都唔似之前影o既o架啦!!!
(爬虫類唔係我果行, 更唔好講我都唔食田雞, 鬼知咩...)

最後, 現場仲有最少七隻... 有隻個頭仲係爛爛o地o既...

大慨就係咁...

至於前面講個爵宜樂表演.. 夜 D 八點至開始, 我五點幾去到時得 D 本地
前輩級歌手唱緊粵語流行曲... 廿年前果 D... 聽唔夠三首就閃人了... 陣間
要充好電 (機同閃燈)... 明日係無 24-70/2.8 o既情況下去影囡囡去!!!

謝謝觀看!!

PS: 檢修報告已出... 五舊幾再打折... 衹係拗到個 Mount, 其他一切安好!
       衹係唔知明日有冇機會跟到船期回來, 唔係最快又要下星期先再見!!

















5 則留言:

  1. 天氣凍凍地...
    見到青蛙仔, 諗起D野




    田雞煲仔飯:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 食過一次 田雞立味煲仔飯 之後都冇興趣食田雞

      刪除
    2. 咁唔識食呀
      我老媽子係我細個
      成日煮薑絲田雞飯過我食:-bd

      你食果間唔新鮮

      刪除
    3. NONO 因田雞樣衰 唔想食 , 味道就一般(食牛肉/海鮮好過)

      刪除
    4. 田雞係驚煮唔熟易有寄生蟲

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章