2015年4月13日 星期一

我得獎WOR~

睇黎我都係適合拍愛情動作片為主~

希望黎緊果幾條贏更多獎=]


多謝晒大家支持

黎緊仲有幾條新片呢=]

有冇興趣黎幫手? 有好多女女GA~

幫手既人留言話我知...要提供攝影協助~

32 則留言:

  1. 回覆
    1. 恭喜魚大導:-bd導演夢又邁進一大步:p:)

      刪除
    2. 要提供攝影器材協助可以揾美國佬,佢成個衣櫃都係長眠不用既器材:d:p

      刪除
    3. 多謝明爺....佢借我唔介意拿的

      刪除
  2. 唔係頭三名既參加者就全部都第四,呢d咩野比賽?? :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 第4名好似送原子筆JA~

      刪除
    2. 唔記得魚大導拍片條名添,小魚你係第幾名?:p

      刪除
    3. 大家都有獎的比賽. :)

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢冇幫過我><....想問佢借鏡都冇

      刪除
    2. 你冇同佢講有女影丫嗎. 佢梗係唔出聲架.... 好可惜時間上就唔到幫唔到你, 幫你打氣啦.

      刪除
    3. 下次同美國佬講有比堅尼女影他就會一支箭衝去影

      刪除
    4. 一支箭.. 射得快定射得遠(軟) 先?

      刪除
    5. 美國佬射得快又遠[co="White"](軟)[/co] :)) >:)

      刪除
  4. 我可以幫手ONLY 編劇同借6D機鏡同閃拍攝

    回覆刪除
    回覆
    1. 真既=] 其實我黎緊要拍條長片 需要多位攝影師幫忙拍攝....THX

      刪除
    2. 拍片我未拍過 , 編劇同經理人都可以找我

      刪除
    3. 不如試下做男主角啦:p

      刪除
  5. 回覆
    1. 話唔定里奧兄可以識埋囡囡添,一舉兩得:-bd:p

      刪除
    2. 我唔介意你地出演的=]

      刪除
    3. 你們差個經理人管理團隊

      刪除
    4. 魚大導,有無度身訂做個角度比美國佬做:p

      刪除
    5. 魚大導不如拍一套斷背山2015版,揾美國佬加縮旗演:d:p

      刪除
    6. 好主意 , 地中海老漢推牛車 @.@

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章