2015年7月16日 星期四

魔幻時刻

1.



















2.



















3.



















4.



















5.



















6.



















7. 另一個晚上





















8.

40 則留言:

  1. 個水氹響邊度呢? 8-|

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪用effect整出黎?:p

      刪除
    2. 應該唔係水氹 似係一塊好光滑石頭

      不過我都想知係咪EFFECT黎

      刪除
    3. 係添馬公園,雲石凳反影,好似水氹/鏡一樣。
      不用特別效果,要影相角度

      刪除
    4. 真係唔明點解Q伯唔會諗到係地中海造成既倒影而會諗係咪水氹:d

      刪除
    5. 有機會去試試先。效果幾好咁

      刪除
    6. Q伯可能諗起好出名的 '天空之鏡',係用水氹造反影的

      刪除
    7. 我成日去搵思歪同淋正開會食飯都冇為意有個咁既位同石頭添!~ >:)

      刪除
    8. 嗰幾張凳好多人坐,一坐就幾個鐘,夜晚都唔係好好多,仲要凳前面冇人,都唔係咁易等到,有次仲有拍友擺燈光人像,撹足幾粒鐘

      刪除
    9. Q伯掛住落鞋油邊會為意果度有個咁既位同石頭吖:d

      刪除
    10. 其實我都唔明白成個公園得哦到先有石凳?!周圍都唔覺有

      刪除
    11. 四至五張長石凳一條直線排,最前張凳俾人坐咗,後面一係唔影,一係影埋人的剪影

      刪除
    12. 其實思歪我冇同佢食過飯,淋正上次響公開場合就係今年二月,係一個午餐會議,我係被邀請的~ :>

      刪除
    13. 仲以為Q伯真係近思歪多, 學咗佢D雨然偽術添. ;)

      刪除
    14. 思歪份人心胸狹窄,剛僻自用,有仇必報,過橋抽板,算把啦!:|

      刪除
    15. Q伯都係思歪坐上客,果然職位高,人工高,心頭高;)

      刪除
    16. 當年佢做行政會議召集人果陣,阿老董畀思歪鱔左好多鑊加篤背脊啦! 其實老董本身係老實人,亦真心為民,可惜身邊譖臣加奸人太多。

      刪除
    17. 都話唔係思歪,係淋正,我係打雜工蟻,佢老人家請下我食飯姐! :| :((

      刪除
    18. 人哋奸嘅有奸嘅朋友,忠嘅有忠嘅朋友,思歪就衰到冇朋友
      就算政改表面支持佢,結果都咋D椅唔投票.....

      刪除
    19. 曹操都有知心好友 , 關公都有對頭人 >:)

      刪除
    20. 淋正請得你食飯,你個打雜工蟻衰極有限:d

      刪除
    21. 淋正正在搵人做幫手做清潔,Q伯啱曬要求

      刪除
    22. Q伯近年清死貨確有一手 :D

      刪除
    23. 政改否決第二日我響垃圾會樓下撞見阿憎煮直,佢老人家都有點頭同我打招呼,佢依d大人物對我地依d草根賤民做清潔既都咁有禮貌,仁者也! :-bd

      刪除
    24. 阿憎煮直身為大人物,呢d點頭係一種禮儀啫,佢未必代表識你哦:d

      刪除
    25. 好明顯係我識佢佢唔識我,所以咪話佢對草根有風度冇駕子囉~ :p

      刪除
    26. 憎煮直見到你個頭, 即時會心微笑同點頭. :P

      刪除
    27. 草根哥,咁你剩番幾多根在頭上?:D

      刪除
    28. 為免禾地成日估估下,Q伯你應該上載幅自拍照以正視聽啦:d

      刪除
    29. 滔兄對攝影既耐心...勁! :-bd
      靚~...如果整埋宿時仲正~

      刪除
    30. 睇dream bear就知~
      而家又秋後算帳...2人落馬"

      刪除
    31. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 個位置好好 影到一流~ 有冇原相, 做WALLPAPER?

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機唔知點樣post條link, 不過你在google找 'tolo2036 flickr'就見到我個album,我冇set下載權限,可下載原jpg圖

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章