2016年2月20日 星期六

是日遊記

話說有朋友報料話某人官邸對面公園種左D鬱金香,見今日好天帶支鏡去試下。去到影左一陣,忽然發覺其中一位影緊花的長者用個細樽向D花噴水。(為保障私隱所以下面張相特意outfo)。


我發現在場已有多棵花有水珠係上面。因為我年紀同佢差好遠,在場工作人員亦沒有阻止,我亦不便出聲。事實上D水珠會有透鏡ge效果,將陽光聚焦係花上。咁樣D花會死得快D,之後想影的人就沒機會再影!同埋咁樣ge效果未必好,D相亦唔難睇出破綻。


之後去埋香公影完再去搵D野食, 去左"門常開"度睇下D白色"花"。雖然我都知道點都有番咁上下人,不過一去到就。。。


唔知點解我覺得E個情景好似有D似曾相識ge感覺。跟住我就向金鐘方向即"閃",去MTR時見到仲有好多人行緊去"門常開"。

完。謝謝收看!

66 則留言:

  1. 這些行為年年去花展都見到,有D仲衰到影完整爛埋朶花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花展我都見過。其實如果沒陽光,小小水問題未必大,不過陽光猛D花會死得好快!

      影完整爛埋朶花E種行為,絕對值得"表揚一番"。

      刪除
    2. 有D係影完整亂佢,有D黑人憎到影完企喺到,扮講嘢,阻住曬,冇嘢影(昆蟲飛走咗,冇光..)至肯走開.....

      刪除
    3. 有人話... 打麻雀可以睇到每個人個本性,
      家陣... 影相都係差唔多... 為求一 Like,
      乜o野手段都可以出埋~~~~

      前幾日影相時... 都同個叫做o岩o岩識o既影友
      吹水, 話我同佢兩枝公企係果舍位影多陣就會多
      好多人企埋o黎... 用手機同平板影... 佢o地唔
      會唔知用手機同平板係影唔到o既, 但都係要影,
      為乜? 威俾朋友睇囉...

      當時... 我同佢都係影緊最少六公尺外的小翠~~

      刪除
    4. 我間中都試過, 人地以為我影緊近野, 不過我係影緊遠處.XD

      刪除
    5. 我最憎copycat,上次去梵帝岡博影旋轉樓梯,我用勾叉歪都係岩岩好,
      佢見我影又企我旁邊影,楂枝18-55真係唔知佢想點:D

      刪除
    6. 咁又沒咩所謂, 雙螺旋樓梯D相網上大把.

      刪除
    7. 影咗咁多年相,就算同一位,同一支鏡,唔同人影都會唔同,所以都冇乜所謂,人家影得好過你咪當學嘢囉。

      刪除
    8. 剩係睇岩衫相就知啦,原廠同dummy已經兩回事:D

      刪除
    9. 中出相一出,誰與爭鋒?!

      刪除
    10. 人地跟你風影或者你擺出黎既姿勢好很勁呢!:p

      刪除
    11. 禾會第一薯間由日本入貨! :p

      刪除
    12. 平時唔會留意亦唔會介意,最主要都係佢攞景時挨咗埋黎撞到我,
      唔係邊得閒留意佢楂乜鏡

      刪除
    13. 靚女你咪教下人點影囉!

      刪除
    14. 都好吖,Q伯成日喺香港做水魚,係時候去日本做下水魚都要,振興日本經濟嘛!:d

      刪除
    15. 可能要靚女教返Q伯轉頭都未定:d

      刪除
    16. 必兄心諗如果唉埋黎果件係靚女又唔同:d

      刪除
    17. 我相信如果係強國姐姐必兄都吳會嘈! :p

      刪除
    18. 其實我好耐冇響香港買機鏡,我成套啱衫一機三鏡加三罩都係日本抬番黎,個EVF就台灣買~ :>

      刪除
    19. 香港舖頭應該都blacklist你啦,齋試唔買:d

      刪除
    20. 係我黑單佢地至真啦,因為服務越黎越差,價錢又越黎越貴,幫襯就真係水魚啦!:|

      刪除
    21. 我部富士都係香港買,服務態度好好又唔貴:D

      刪除
    22. 我就相機店ge服務又沒咩大要求, 唔好有咩古惑野就OK.

      刪除
    23. 齋運桔又唔買就梗係對你差d啦:D

      刪除
    24. Q伯: 唔運多幾次桔點知服務好唔好.

      刪除
    25. Q伯憑著獨特的外型,入鋪運吉一次係店員都認得佢,下次招呼就梗係唔方好。

      刪除
    26. 地中又真係易認巧多既!:d

      刪除
    27. Q伯財大氣粗,攪完d sales又冇下文,唔blacklist佢先奇:D

      刪除
    28. 唉,又係我錯啦?! :|

      刪除
    29. Q伯如果唔係舊年清咗部645D死貨,賓得已經執咗,
      咁今年就唔會出到畸瘟:D

      刪除
    30. Q伯你沒錯, 係D sales沒咁多耐性啫!:D

      刪除
    31. 講到尾都係歧視窮人啦!:((

      刪除
    32. 人地有眼不識泰山啫, Q伯又點會係窮人呢?;)

      刪除
    33. Q伯你部勝利一型都係千八蚊啫,仲話香港買機貴!?:d

      刪除
    34. 會唔會d些屎見到Q伯個樣又地中又猥瑣先至歧視你呀!?:d
      禾完全無呢d事喎!b-):p

      刪除
    35. 十個光頭九個富,唔通Q伯係第十個,不過十成十就甜乾就一定係。

      刪除
    36. Q伯唔係買又走去問價,人地開靚價俾佢又話貴唔買,
      試得多d sales咪黑佢面囉:D

      刪除
    37. 唔通比To兄講中, Q伯有走去調戲D女些屎?!:D

      刪除
    38. Q伯九成九問女些屎部機可唔可以中出啦:D

      刪除
    39. 唔可以直出既相機依家我吳買啦! :P

      刪除
    40. 「唔可以直出我點買呀?」上次你就係咁樣侵犯個女些屎?:D

      刪除
    41. 女些屎可能咁答佢:先生,中唔中出唔係部機事,應該係你技術問題。Q伯一聽到呢句直頭火都黎,比人咁串法,仲有飛屎既,跟住擺低部機唔買:d

      刪除
    42. 冇法啦,問Q伯技術?
      當然係GO啦:D

      刪除
    43. 你估d些屎係你地咩?專挑機人! :-o

      刪除
    44. 你多野俾人挑戰唧,飯飯都咁近!:D

      刪除
    45. 我的確瓣瓣識嫁~ :>

      刪除
    46. 但冇樣得呢,除咗死撐:D

      刪除
    47. 妖! 係咪想新晶頭同你開年! X(

      刪除
    48. 必兄,係事實都要曲缐D,方丈SiO2 心好化學

      刪除
    49. 你想話方丈係曲既?:D

      刪除
  2. D 人就係咁... 係唔係都 "自把自為"...
    見過係蘭展有人直頭動手動腳搬位結果被在場工作人員喝止,
    跟手仲要死撐話呢話路結果被其他守法從規o既一眾影友 "表揚"
    佢同佢同行果幾件先至肯收聲離場...

    而呢 D 情況... 唔好話一般人係咁咩, 我見過為人師表o既都係咁,
    我問佢搞乜佢仲話咁樣唔好咩... 死未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D人,目的就係"影到靚相",其他野就沒咁上心。

      為人師表咁做又真係唔係幾"恰當"。事實上,我覺得如果喜歡影花ge人先要學識點樣去尊重朵花。做D咁ge野,出相未必表現到朵花ge美感,但就絕對係捕捉緊"花的哀歌"!

      刪除
    2. 為求目的, 不擇手段... 大慨係人都係咁...

      問題係... 有時候唔該唔好以為人o地唔知你個真正身份先啦~~~~

      刪除
    3. 同佢講, E家相機拍片好方便. ^_^

      刪除
    4. 濠江唔係大... 要認出一些 "常客" 唔係難事矣~~~

      刪除
  3. 講個故事...

    話說... 我影開個公園係有個路口位對住o既樹幹上, 係特定時間內可以影
    得好沙龍o既雀仔相, D 雀仔點會係果個 "特定位" 出現就大家心中有數啦...
    咁樣搞本身就已經係有小小問題... 唔俾餵嘛... 咁你餵下o既 "實Q" 亦
    唔會阻你, 打份工同你嘈呢 D 無意思, 真係要郁你時直頭係叫民署 D 職
    員做o野就係...

    好啦, 影還影, 結果人傳人, 成十幾廿個人加腳架陣塞死晒果個 "路口"
    度, 結果人行都好難行得過外, 連輪椅都推唔過... 咁樣搞係人都知唔
    掂但果堆人就樂此不疲外, 個管理處自然亦都收投訴收到手軟...

    結果係點? 就係... 將果個 "特定位" 消滅囉... 即時路路暢通外,
    連管理處都收少o左原先o既投訴... 但又收到有人投訴話做乜咁樣做...
    呢件事到家陣都有影友係度 "表" 緊... 但係佢o地又有冇為其他公園
    使用者想過個通行不便個問題呢?

    所以呢... 就... 咁樣囉~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. D 龍友同我抱怨話點解會咁做仲咁絕...

      我就話:

      "換成係你日日被人投訴話你唔做o野,
      而你又真係佛口婆心咁去搞過都唔得時, 自然就
      ... 向高層講一講帶埋佢去睇個實況, 咁高層就
      會指示要點樣一次搞掂就係了!"

      總之, 有 D o野唔好去咁盡, 唔係人o地真係要
      玩番你時就可以玩到起晒泡外仲可以歷久不散~~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章