2016年2月4日 星期四

RTHK : 台灣鴻海集團據報將正式收購日本Sharp聲寶電器

台灣鴻海集團據報將正式收購日本Sharp聲寶電器

OMG.......................................


原文

https://hk.news.yahoo.com/%E5%8F%B0%E7%81%A3%E9%B4%BB%E6%B5%B7%E9%9B%86%E5%9C%98%E6%93%9A%E5%A0%B1%E5%B0%87%E6%AD%A3%E5%BC%8F%E6%94%B6%E8%B3%BC%E6%97%A5%E6%9C%ACsharp%E8%81%B2%E5%AF%B6%E9%9B%BB%E5%99%A8-065819848.html



日本新聞網報道,台灣鴻海集團將收購日本(Sharp)聲寶電器公司,聲寶下午舉行的董事會,會作出正式決定,會後由社長高橋興三宣布。
報道說,在日本最有代表性的聲寶,因為液晶産品投資失敗,陷入困境,日本銀行不願意協助,台灣鴻海集團董事長郭台銘近日提交總額超過6千億日圓,即大約370億港元的收購計劃。
中央社說,聲寶計劃向鴻海集團提供優先談判權。

17 則留言:

  1. Sharp本身唔生性, 又俾韓國/臺灣/大陸夾..

    回覆刪除
    回覆
    1. Sharp IGO顯示面板好正 , PADFONE 2 隻MON 好過IPHONE , 係D死南韓賤人打價格戰害左SHARP , 所以應該將南韓野BAN左 , 不過都有到好 , SHARP 重可以RUN , 有新資金可以起返頭 , 等南韓再破產多次先好睇 , 全家電器多數日系野 , 係微波爐用美的 , $350 用左差唔多8年 , 之前用PANA 年幾KO($1XXX)左 , 求其買隻美的又用到現在冇問題

      刪除
    2. 其實... 俾台商收購/入股總比收檔或陸商搞掂o既好,
      老郭係呢件事上都落o左唔少心思同時間係度, 但係問
      題又返到日本商人個傳統心態上... 成唔成事都好難講
      就係了!

      刪除
    3. 只賣貴野番唔到本...

      我一向都少買***/LG野, 咁耐只係買過一張SD card同一個Mon. 去睇雪櫃好多Sale推***雪櫃, 我就唔會買..

      刪除
    4. 我用緊***雪柜,夠凍同最緊要個冰格夠大,仲有就係平 :D

      刪除
    5. 過多年幾就 :D , 日本野用5年都己經回左本

      刪除
    6. 我應該都係買番日立三門算, 唔係日本造不過我覺得比***果D耐用.

      刪除
    7. 宜家D***雪櫃已經係大陸做同貴咗,我都唔建議你買

      刪除
    8. 邊度做反而未必最係問題(當然日本最好, 不過只得最大部果D先係日製), 而係要睇係唔係OEM, 用料同造工/QC. 除左compressor, 新果D就要睇下inverter unit整得好唔好.

      刪除
    9. 泡菜國會撐三叔...唔會死...
      家陣Sharp係安仔唔撐, 無得玩
      泡菜野近10年發展快/強係政府撐

      刪除
    10. 後台夠硬自然就好辦事矣!

      日立雪櫃... 用緊個兩門... 都 ok,
      但鋼水就同以前果 D 差好很遠,隻腳都已經鏽穿,
      以前個東芝都無呢個問題, 唔係壞溶雪掣o既話
      都唔使換 (十幾廿年貨仔囉~~~)

      刪除
    11. 沒計, 成本問題, E+D平雪櫃比較單薄.

      我屋企個平價東芝都用左十年. 不過覺得佢細/噪音大/用電多, 先考慮換.

      刪除
    12. 我舊年換咗部雙門日立牌雪柜,同一個型號將軍澳丰記貴九百幾蚊,出旺角丯記已經平咗四百蚊,再過隔離那間幾層的百記,又平多五百幾蚊,買嘢真係要問多一兩間價。

      刪除
    13. 要平去細舖買,格兇宅百老好多時都係水兵鬥海軍~

      刪除
    14. 我應該會去price上面其中一間五星舖訂, 平過百記list price千八, 反正都係代理送貨上門.

      刪除
    15. 大行包銷有自己倉由倉送貨~

      刪除
    16. 我部***當年幫襯細舖足足平咗仟幾:D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章