2016年6月17日 星期五

真係時候又到... 一星期內見兩次...

先出圖...


係呢幾日內... 係唔同o既公園都見到呢 D 雛鳥落巢o既事...

對上果壇... 唔係對親鳥餵我太明顯再加上原本圍封o既路開返
係唔會見到佢...果個小朋友仲好健康, 望住我仲一個 "咩呀" 個
款外, 對親鳥就棟係我頭頂個樹枝上... 大慨見我都係拎手機影
就保持合理距離就無 "轟炸" 凡就係了~~~~

而今日見到o既, 亦即係上面果張相o既主角, 肯定無上文果位小
朋友咁好彩... 因為我見到佢時佢係俾人抽住係手... 某地遊客個
水準有幾高我就唔評論, 因為最少我同佢講幾句佢都放返係原位
就係了, 而我就係等佢放回原位至影就係了...

但係... 個幾鐘唔夠我回程時再行過去睇... 唔見了... 大慨一係之
前果家遊客咁六加一真係拎走o左, 又或佢自己搵位縮埋, 又或
唔跳好唔好彩俾其他人咩就係了!

以上個人見解同經歷就係了!

謝謝觀看!!

7 則留言:

  1. 正拍 , 有機會都會送他返原位 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔確定巢個位置, 而最大可能o既係... 高廿尺以上o既樹...
      更唔好講... 你肯定個巢就係佢個巢果下...

      刪除
    2. 找直昇機送他上去 :D

      刪除
    3. 唔係 call 消防出梯車載上去再搵個巢位咩~~~~

      又, 晏少少就過去... 家陣室溫過 32, 戶外...34 !!
      粒長開o既 E3-1230V2 就 43...

      刪除
    4. 消防梯車 未必有位去到附近 , 係直昇機到拉救生梯落去好D >:)

      刪除
    5. 直昇機一到... 定位... 跟手成地都係~~~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章