2016年6月15日 星期三

[開雙] 發完畸瘟再食畸~ :P

圖片說故事, 不再作描述~ >:)










48 則留言:

  1. 回覆
    1. 相D色出黎好靚, 加米高乾查夠! =D>

      刪除
    2. 終於知道食真菜既好處!:d

      刪除
    3. 響呢兩方面好似仲贏細公主少少!:((

      刪除
    4. 同埋真菜禾有兩枝已供奉左好幾年, 一早知好野鳥!~ :>

      刪除
    5. 黎緊呢支都一樣會供奉!:d

      刪除
    6. 點解去森林買?平嗎?:p

      刪除
    7. 都算平,不過呢枝野食畸猛停橙左五年,志在清倉底!~ ;)

      刪除
    8. 清倉底死貨你至耍家:p

      刪除
    9. 咁我都有狗衝最新款既時候~ :>

      刪除
    10. 一係做水魚,一係做死魚,真係唔夠你錢多!:((

      刪除
    11. 證明禾個人頭腦分明,立場清晰! B-)

      刪除
    12. 森林好似唔寄海外,你用集運?:p

      刪除
    13. 咁啱呢件寄,同阿媽信直買,唔係其他舖~ :>

      刪除
    14. 用轉運都唔難,我釘嫂都有戶口~ ;)

      刪除
    15. 釘嫂我都用過,好似只有日本,我有時都有去美帝和日本買野,而家轉用買與運就方便集埋一齊慳d運費:d

      刪除
    16. 日圓咁升法, 就真係大鑊, 我下個月去日本典掃貨哦?! :((

      刪除
    17. 食買玩加影手機相姐~ ;)

      刪除
  2. 回覆
    1. 拿, 紙鎮底下係雲石~ :P

      刪除
    2. 係, 我錯, 石磌先啱.;)

      刪除
    3. 石頭貢重仲要搵野擲? 8-|

      刪除
    4. 開箱相你用咩器材影?曝光不足兼咁濛既!?:-o

      刪除
    5. 罪大七勾配殘幅衣鏡! :((

      刪除
    6. 真係唔敢相信你用七勾影,crop鏡都無理由貢差!:-o

      刪除
    7. 你都係想講係相機背後人既問題姐! :|

      刪除
    8. 乜野響我手上都會成為手機啦!:P

      刪除
    9. 其實Q伯反而講話用蛇五影,禾仲無咁失望!:d

      刪除
    10. 咁你本應有乜期望丫? 8-|

      刪除
    11. 真係無乜期望,你d風格根深蒂固,無得改變!:d

      刪除
    12. 做人風格一致貫徹始終係好難Duck啦! :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我都唔知發生乜樹,拍下時價錢明明寫住74802Yens,點知付款前變左71xxxYens, 不過既然係電腦出,唔理貢多,畀錢算~ ;)

      刪除
    2. 5千幾港紙好抵玩:-bd
      幾時又試機相些牙?:p

      刪除
    3. 試機最快要等聽日先得閒,同睇下天氣啦~

      刪除
    4. 其實依排ZE原菜頭都好抵玩,減哂價,因為d人走哂去買貓頭鷹禿鷹之類~

      刪除
    5. 咁你幾時全系列入晒!?:p

      刪除
    6. 禾冇銀用,no show up捱唔倒幾多次! :( 雖然UA叫李借錢買鏡頭,包括50.2L~ :| :P

      刪除
    7. 走焦貢難用你都買!?:p

      刪除
    8. UA廣告個鬍鬚麻甩買之嘛~ ;) 50.2鏡我有鬼咩,一枝都冇啦!:((

      刪除
    9. 果支應該係dummy鏡!:d

      刪除
    10. 但係話同條女影完相條女巧滿意咁噃~ :p

      刪除
    11. 乜鷹物鷹其實係乜呢?

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章