2016年7月31日 星期日

補返先幾日過江影o既相...

家陣仲試緊部 PC 就係了, 不過轉個頭就出去撚貓去~~~~



暫時係咁~~~~

PSL 成廿年咁上下無搭過小輪... 不過真係幾好 FEEL~~~~

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 一定唔夠本地人嚟....

      刪除
    2. 米佬去完旅行? 今次又買左咩返黎開箱? :D

      刪除
    3. 買左枝閃燈,鐘錶,碟機,手袋等,消費唔太多,行程觀光食野為主~ ;)

      刪除
    4. wa...買厚多野wo~ 我都好想去...倒計倒計" =P~

      刪除
    5. 今次關西玩夠,京阪神行哂,下次去第二度~ :>

      刪除
    6. 我月中都會去大阪hea幾日,不過今次唔會去京都,但應該都會去神戶食牛:D

      刪除
    7. 我反而未去過神戶...除左夜景同食牛(我消費低食唔起 :(( )...有咩重點? :)

      刪除
    8. 係啦...米佬你唔出相既?

      刪除
    9. 神戶我就係上左神戶塔睇左夜景同食牛,跟住搭車走~ :>

      至於出相,睇下有冇時間啦~~ :p

      刪除
    10. 都唔敢期望Q伯有咩靚相出了!:d

      刪除
    11. 咁佢都係吃喝玩樂... 影相o既o野... 唔包括在內~~~~~

      刪除
    12. 吃喝玩樂!?咁即係又些牙d手機食物相,必師兄月中去日本食和牛喎,Q伯應該唔會靠害又出灰爆和牛相卦!:d

      刪除
    13. 去日本我好多時都係食吉野家同松屋:D

      刪除
    14. 香港吉X家D野N年前還好D, E加就...

      刪除
    15. 日本'すき家'都可以一試:D

      刪除
    16. 咁岩呀~ 我去親都係食"すき家" "松屋"呢2間" :D
      抵食又24小時" :-bd

      刪除
    17. 仲有"大起水產"比香港果D又平又正~ :P

      刪除
    18. 高級野...都係睇米佬D相算~ :D

      刪除
    19. 巧高級又吳係,兩萬幾因一餐食左幾餐就係~ :p

      刪除
    20. 咁有無灰爆食物相些牙丫?:p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章