2016年9月19日 星期一

5D4 (講明冇相)

話說. 本身都15/16 上5D4, 原身想等多一年減價先買. 點知老婆突然訂左送黎送俾我. 真係勁開心..

開相, 畫汁, 好多其他地方都有. 我唔會再講.. 我想講下我其他既睇法..

我係由.. 7D -> 6D -> 5D 咁既..
以下係我SHARE 既個人意見

1/ SAVE 同LOAD 既時間有的奇怪
我諗佢今次唔用CFAST 真係一大問題, SAVE 相時間比較長. 影響到睇REPLY 既時間. (雖然用開6D 已好習慣SAVE 相同LOAD 相慢) 旦估唔到5D 都有呢個問題. 我會試下換張再快的既卡試試.

2/ ISO
我影開家庭生活照為主. 高ISO 對我重要. 如果只係用普通LED 燈膽, ISO "乾淨情度" 同6D 冇咩分別, 旦係一有日光 (中午只係有的光射入屋) 就高ISO 5000 都重可以用.
我都唔明點解.

3/ 重量.
由6D 上去, 我知會重. 旦係感覺上重左好X多.

4/ 61 點FOCUS + 人面先決.
由6D 既單點對蕉, 去到依家61點重要+人面先決. 我覺得係5D4 對我最重要既升級. 真係好爽快同埋係有信心好多.

5/ 連拍.
真係幾爽快. 不過都係果句. 爽完要SAVE 都要等的時間.

6/ TOUCH SCREEN
暫時未FEEL 到個分別

7/ 諗到再加.

老實講7D 時代既我唔係好識影相, 冇咩COMMENT, 6D 開始影多的相. 其實都開始感覺到個樽頸位, 好清楚一直都知個6D 個 FOCUS 俾唔到我想要既表演我. 上左5D 真係差好多.

16 則留言:

  1. 從濠江發來的賀電... 唔係因為部 5D4 而係阿嫂對你真係無得彈~~~

    又, 如果你仲 SET 係影完即 REVIEW 果個功能就唔好用佢會快多少少,
    而相信你有用 CF 去試, 照計衹要張卡寫入夠快應該無問題, 但係 5D3
    果個 CF+SD 會變慢個問題會唔會仲係 5D4 上出現又係個疑問~~~
    (你唔會連 SD 卡都插埋入去同 CF 一齊呀??)

    個人而言, 由 400D 焗跳去 5D3 時, 感受最深係個 AF 個效能同埋可用
    AF 點變多了, 而 5D4 對 6D 甚至 7D 會更明顯, 因為 5D4 個吋 焦區比
    5D3 再闊多少少 (應該係高少少比較合理 D), 呢樣係用o既時候會更方便,
    5D3 個 61 點查實係唔夠闊o既, 係點數夠多咁解, 不過以當時個技術加埋
    Canon 一向收收埋埋個個性下都算係咁, 最少個人用o既時候都叫做 ok 就
    係了... 特別係對比 400D時直頭係去o左另一個時空矣~~~

    重點係無解, 多 D 用早 D 習慣就係了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 所以我都真係好SURPRISE, 台機唔係平, 我覺得堅係開心.

      CF 卡我都係算係慢卡, 塵年7D 卡到依家拎番出黎用.

      我就冇見過人話SAVE/LOAD 慢, 所以我都係估係我張卡唔夠快. SD 我係用緊SANDISK 45MB 果隻. CF 唔記得左.
      的確我係同時雙插卡, 我今晚或者試下拎走一張.

      刪除
    2. 有個好老婆好過中六合彩 :D

      刪除
    3. "CF+SD 會變慢" bug黎? :)

      刪除
    4. 一向都係有好伴侶好過中六合彩好x多o架啦~~~

      刪除
    5. 1.唔會掛...我nex 5t都可勁"甘"單張...照計應該落左buffer先再save落卡...快卡慢卡應該唔會太大影響(單張計)...但如果影1張係buffer未到卡之前按preview咁就應該會"卡彈"...不過我未用過高級機身...齋估~ :D

      2.你意思係光線充足底下用高ISO都靚? 正路wor" :)

      3.未用過FF都想由APSC落1"... 不過要靚要快要錢景深就要頂硬上~ :D

      4.OVF有 face detect既咩? 定要用LCD? 無知一問...

      5.唔"甘"爆佢..."甘"下停可能可以無間斷...又係估既" :D

      最後出多D靚相!! :)

      刪除
    6. 唔好意思...1.根本唔係講"卡彈"...睇完黎兄既回覆(賴 :D )以為講"卡彈"...

      SAVE 同LOAD又真係睇張卡快唔快...不過load左張相之後放大縮小lag唔lag? :)

      刪除
    7. 4/ 係.. OVF 都有FACEDECTECT, 不過佢唔算係FD, 只係人面優先.. 都幾過引. 至少我個小朋友跑黎跑去你長按AF-ON 都可以準確地LOCK 到. 呢樣6D 完全冇可能.
      5/ 連打只可以20張左右(因為我用RAW), 你想再連打多的只可以上1D

      刪除
    8. 因為用埋 1DX 果個觼光系統所以可以做到呢個人面優先,
      但係無記錯係使用手冊上都講過咁樣用個連拍功能係會下降o既,
      而 5D3 因為唔係 1DX 個測光系統自然係無呢枝歌仔唱, 但係因
      為對焦點較 6D 多都仲可以頂一下但係好多時會飛o左去唔知邊
      度, 之前影戶外舞蹈表演時就試過中招, 而室內拍 cat walk 都
      領過唔少o野...

      而連拍到 20 張 RAW左右係 ok 啦, 5D3 都係咁上下, 像素高一
      半o既5D4 係呢方面都叫交足功課, 當然仲要睇埋每張相個大細同
      埋張卡個寫入速度可以去到幾多, 用快卡 (UDMA7) 加埋佢真係夠
      快就可以影到更多而唔會影影下由五波變二波~~~~

      刪除
    9. 依家睇樣一如果想爽快真係要入張UDMA7 既CF 黎先可以"玩盡" 個SPEED

      刪除
    10. 恭喜師兄,巧杜計有個咁善解人意既老虎:-bd

      刪除
  2. 果D買相機要過海關ge人肯定羨慕到死. :D

    回覆刪除
  3. 恭喜師兄,我都試過老虎送機,早知當年玩Leica M唔玩M43 :((

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章