2016年9月13日 星期二

呢個中秋... 睇怕隨時都係雨中渡過~~~~

家陣濠江呢邊都無乜陽光同有雲, 食緊下沉中...

落雨就大不了不出門, 但係佢o地就慘 D... 想避雨都要搵位果下...

上個月影, 家陣至搞~~~

呢張新鮮 D... 先兩日影~~~



謝謝觀看!!

PS: 連用了最少近十年的 KEYBROAD 都換埋... 真係時候到乜都會壞~~~~

4 則留言:

  1. 好趣致wor~ 第2張成個人咁" ;;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係擺個咁有韻味o既 pose 都唔影佢...

      呢條友仔... 缩係我腳邊個草叢度,
      見我行近少少就喵一聲走開o左, 跟手就 "及"
      住我個動靜, 玩o左一輪後就擺出呢個 pose 囉~~~~

      刪除
    2. 第二張"人像"照的確正~ :p

      刪除

  2. 明月幾時有 把酒問青天
    不知天上宮闕 今夕是何年

    我欲乘風歸去 唯恐瓊樓玉宇
    高處不勝寒 起舞弄清影 何似在人間

    轉朱閣低綺戶照無眠
    不應有恨何事長向別時圓
    人有悲歡離合 月有陰晴圓缺
    此事古難全 但願人長久
    千里共嬋娟

    我欲乘風歸去 唯恐瓊樓玉宇
    高處不勝寒 起舞弄清影
    何似在人間

    轉朱閣低綺戶照無眠
    不應有恨何事長向別時圓
    人有悲歡離合 月有陰晴圓缺
    此事古難全 但願人長久
    千里共嬋娟

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章