2016年11月3日 星期四

睇下睇下好像少左唔少人

XEO TOLO ETC..............................................

係唔係Q伯成日發功吓走左人 >:)

24 則留言:

  1. 你成日挑方丈機,遲早到你:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 正所謂蛇無頭而不行,卜主自己都少上黎呢度,仲邊怪得人:d

      刪除
    2. 想呢到熱鬧好易啫,叫Q伯水魚開箱,包保呢度即刻熱鬧番:d

      刪除
    3. XEO兄仲有係EPC唔知點解唔返黎? :-?

      刪除
    4. 返去EPC 玩, 有我照住大家-3-

      刪除
    5. 我返唔到衣屎皮,阿A仔封殺我,分身都鋸埋,應該check哂ip! :((

      刪除
    6. Thanks 小魚~ :)

      話時話啦...米佬如果係check ip你可以係你上網既地方(固網)改mac address就會派新ip...流動既斷線再連已經新ip~

      刪除
    7. 搞貢多野做乜丫? 此處不留人,自有留人處~

      刪除
    8. Q伯依家响抵死兇咪幾好, 班笨粉已經比Q伯融入返佢地個圈子:d

      刪除
    9. 係?無睇開抵死兇所以唔知~ :)

      刪除
    10. 皆因大渣刀發畸瘟姐~ :p

      刪除
    11. 咁咪啱囉,大家臭味相投:d

      刪除
    12. 明公李梗係身好痕! X(

      刪除
  2. 我冇錢換機唔敢浦頭〒_〒

    回覆刪除
  3. 我返新工, 返到頭都暈. XD

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章