2014年2月11日 星期二

ASIR睇我們PM知我們玩緊野


16 則留言:

  1. 無乜野唔怕畀人知,有乜所謂。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 米係,佢知都可係好事呢!

      刪除
    2. 難聼D講, 就算有二五係到有乜奇, 又如何??

      刪除
    3. 哈,上下forum都要搞政治,做乜唔去做議員或議員跟班,又有水又大把野玩,留係度為乜? XD

      刪除
  2. 我估係小巴佬嗰句去QE小圈子睇吓令佢去查PM。

    回覆刪除
  3. A SIR 己知呢到存在 , 鬥牛到最後為止 , BAN 去第二到玩

    回覆刪除
    回覆
    1. Mugen_C 2014-2-11 08:48
      thanks for reminding other people.
      don't get trapped and don't go off topic,
      so nobody can say anything.

      Mugen C
      轉發

      hongkongiron 2014-2-11 10:12
      好奇~~點解加我為好友?
      轉發

      Mugen_C 2014-2-11 11:18
      方便pm你冇乜特別,仲有其他幾位我都有add
      轉發

      hongkongiron 2014-2-11 13:32
      ok~~其實我唔係好識用~~

      另~~~我盡量唔回攝影區D野了~~~cu~~

      >>>>>>>>>>>做返DVD ROM, 如佢所願, 唔使多謝~~

      刪除
  4. 我都做過及做緊forum admin,大約知道難處係邊。
    但明知某某人係分身,為搞事,你又唔畀我話佢,又話當佢透明就無事。
    睇下佢依家幾得戚丫。。。
    最尾只會玩Q死班盡力做好本份既admin。
    盡責admin只會被夾中間,兩邊都唔討好。

    admin都只係義工黎咋,就算受薪都唔係個個頂到啦。

    回覆刪除
  5. 人o地果邊有或無咁做唔係大問題, 反正老實一句,
    唔通佢為我o地係呢邊呻就係佢個場到 ban 晒我o地咩...
    我就唔信會係咁囉~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿蛇咁神通廣大既,咁都比佢摷到黎呢度

      刪除
    2. 揾吓我地D名咪得囉~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章