2014年2月11日 星期二

今朝見到依句野~火都黎埋~~"不要以為我不會說髒話"


依咖算點呀? 懾區有乜特別呀?個"新會員"有乜特別呀? 將條能樣推去供俸呀? 咁不如比個版主佢做呀?

又唔見你地保護吓水魚兒同找數K???佢地比大圈子圍嗰時去左邊呀版主? 

開完telcon D火冇咁旺~~~唔寫啦~~~~吊

74 則留言:

  1. 算啦, 佢都知RothDevil係一個伏... 我諗佢只係提醒大家唔好中伏然後俾人出warning

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇都似啦 因為BAN佢AC都冇用 不如話俾大家知呢個係伏

      刪除
    2. 無限都可能已經聞到陣牛屎味

      刪除
    3. 等無限思受下先啦,試過先知好味道

      刪除
    4. 牛上一條 Thread 同佢開拖又發神經入戰鬥 mode, 阿屎板煮兩句打發左佢~

      不過若果畀我, 我都係即時 Ban 左佢算, 之後出一件再 Ban 一件, Ban 到佢唔再返黎為止!

      刪除
    5. 係~~C君有pm我話唔好中計云云~~~~唉 :-L

      刪除
    6. D精神病的可能覺得咁好好玩....

      刪除
  2. 找數K nuts 事件後,禾有一次有得KO 佢,haha

    回覆刪除
  3. 其實我有懷疑過版主為左要攝影區旺D, DIY 一個咁牛鬼蛇神既人出黎~

    回覆刪除
  4. 我都有懷疑過牛係咪餓底,不過點睇都似一個傻佬 XD
    佢可能係版主/網主一個精神有問題親友,所以賴死唔走,無佢符。。。。

    另外,yi0332都好有可能係佢。同牛無關,傻牛無理由咁維誰謢佢,好可疑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 死啦, yi0332 我見佢出左咁多相都有邀請佢入黎呢度! :-o 你地邊個係, 好舉手! :>

      刪除
    2. 有問題咪ban鬼左佢,無有怕,呢度你大晒 XD

      刪除
    3. 係又如何~~一出牛J~~切~~~

      刪除
    4. 敵人的敵人,就是朋友

      刪除
    5. 好係時候扮下阿 A 蛇同阿"米田共": "我地 Run 科林既最緊要係保障所有人既言論鼓油, 係要人人平等, 一定要好河蟹, 千祈咪圍人(不過可以畀牛圍~), 大家知冇?!" ;) :> :D :))

      刪除
    6. 咁朋友既敵人同敵人既朋友呢? :-o

      刪除
    7. 講真牛冇咁多相出啦, 所以阿 y 君應該唔係牛來~

      刪除
    8. 牛有無影相,佢自己先知喎。。
      佢既目的,根本就係玩人。

      刪除
    9. 佢有影, 亦有分身發過下, 不過真係好非常一般, 應該好唔過我用手機影果D幾多!~

      刪除
    10. y君果d pre-wedding,其實好唔得過人地用手機影果d囉 XD

      刪除
    11. 所以都係留返比牛牛搞..............yi 仲問 "有物野需要溝通?"..............冇言X_X

      刪除
    12. yi既問題,好有牛牛風範啦。。。
      抵佢畀人圍喎,水魚兒個提問本身無乜錯,畀佢話唔make sense,咩態度!?

      刪除
    13. 呢d人又話要請教,教又唔聽,聽又唔明,明又做錯,錯又唔認

      刪除
    14. 連中好多個combo,爽死 XD

      話口未完,話佢地唔係同類我都唔信。。。
      http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2053907&pid=31371306

      刪除
    15. TTL準d都up得出。。係人都知TTL會唔準,只係方便。
      肯定佢唔係人 XD

      刪除
    16. 等佢繼續自問自答啦,都幾好睇

      刪除
    17. 留返其他有心有力嘅 Ching 同"佢地"玩 3:-O

      刪除
    18. 有機會,d相都唔係佢影,偷黎玩,搞搞震。。。
      心理變態既人/牛,好難估 XD

      刪除
    19. 出唔到牛icon 添~~ 3 : - O

      刪除
    20. 兩個答(圍)你一個喎,師兄

      刪除
    21. 已確認的牛身認同左yi,so。。。

      刪除
    22. 無圍我,ignore左我就真,牛一向係咁 XD

      刪除
    23. 我覺得呢個人相當有可疑

      刪除
    24. 今朝改咗佢兩野英文,佢都去咗潛水,想當年AA膠又係咁,d英文真係屎到痺

      刪除
    25. 我英文都好屎,不過衰左我會認,有乜大不了,衰唔起 XD
      LR既Auto WB同Auto Tone都話好,好過機身Auto WB。。。
      咁不如畀人影好過啦,使鬼息己影咩 XD

      刪除
    26. 一個唔該係影 JPEG 再想係 LR/PS 改, 改到都話你叻...
      而影成咁... 就算係 NEF 都未必有救... 先天不足後天再補都補唔到啦,
      因為呢 D 情況以前都幫舊老細同事頭婆執過唔少... 執足成個星期都可
      能交唔到廿張見得人o既啦~~~~

      刪除
    27. 構圖唔得,表情唔得,乜都唔得改乜鬼丫,又唔係婚禮相,影過把啦 XD
      JPEG無話唔改得,空間細好多咁姐,以前電腦唔夠快,軟件又未成熟,CF又貴,相機又慢。。。。個個都係影JPEG啦 :p

      刪除
    28. 以前搵食o既真係影 JPEG... 因為有位前同事(前輩級)就係咁, 但係佢跟得好準,
      因為點講都影o左幾十年菲林相之餘, 亦坐係射印機前打足咁多年相果種...

      但係佢後來都係改影 RAW...因為佢用 Canon... 直出 JPEG 係唔夠 N 記咁 Sharp,
      雖然層次上贏都好 D 客都會有要求, 更唔好講死人 E-TTL 果種奇怪習性,..

      到o左上年年底都見到佢開緊工, 不過佢唔認得我囉, 我亦唔敢隨意打招呼,
      唔想阻人做o野就係了!!

      而家陣... 好多人都無影過菲林相 (當然唔再係必需, 但係好多o野可以更立竿見影),
      衹係一頭撞過去咁影... 以為影 RAW 就一定有保障, 唔掂可以真係可以事後搞掂晒...
      結果係點就大家心中有數矣~~~

      刪除
    29. 光, 呢樣後期好難好難搞. RAW依家相機 寬客度高, 的確可以幫到唔少

      刪除
  5. 唔係你o地講有乜相睇我都唔會走入去睇... 睇完... O 晒咀...
    好彩唔係 "實戰" 而係 "演習" ... 唔係睇怕果位樓主都唔使旨意再搵食!

    又, 似乎"果邊"又去到一個新階段~~~~ 一於放長雙眼睇~~~~




    回覆刪除
    回覆
    1. 舊年走去工聯會學婚攝,阿sir畀左d以前同學,做左受害者既pre-wedding相,驚嚇度同果邊差不多,使左2萬幾銀去埋澳門,日夜景影晒,d相正到你唔信,要幾差有幾差。。。

      刪除
    2. 小圈子唔多鬥牛後, 一班沉睡左好耐嘅老Ching都出黎回吓"初哥"po~~
      以前我都好鐘意回吓D孤兒po, 冇人理好可憐咁~~

      刪除
    3. 有d野真係兩睇,無人回未必係壞事,自己都可以檢討一下麻 XD

      刪除
    4. 禾個窮旦post 刀巧孤兒下,角位請支持下

      刪除
    5. 禾回左喇,無人答之嘛

      刪除
    6. 有時唔識答乜,唔回之麻 XD

      刪除
  6. 搞錯呀咁快lock po, 講多句佛偈吖嘛 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 強,請人教佢影相,但要夾錢畀model。。。

      刪除
    2. 你仲好講~~左住我噴口水 \ _ /

      刪除
    3. 進擊傻牛 , 你拜我師重要給450 , 係咪傻

      刪除
    4. 口水佬唔講野個口會臭(雖然已經好臭XD),口水會滴到一地都係架。。。
      sorry囉 :">

      刪除
    5. 450不如約女私影好過 , 到時走出件豬扒王咪..................

      刪除
    6. 睇怕好快某人又要換帳號... 越講越神化... 遲早被 BAN !

      刪除
    7. 講真我想約D囡囡著我D product 影相, 有咩介紹

      刪除
  7. Ban 是冇用,佢D分身多到用唔完!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章