2014年2月11日 星期二

[測試不成功: 已回復!] 測試新 Google+ 留言系統!

我轉左新 Google+ 留言系統, 宜家可以編輯留言, 新留言可以浮頂, 但我因為由 Blogger Upgrade 左轉左去 Google+ Account, 我唔知用番 Blogger Account 留唔留倒言, 大家可唔可以幫我試一試, 如果你用緊 Blogger 但留唔倒言, E 貓我 (qe32014@gmail.com), 我晏d會去 Check Email 的! 麻煩各位了, 測試需時, 帶來各種不便, 請多多包涵!~ :)

又或者, 大家如果都係 Prefer 舊留言系統, 寧願不可 Edit, 又或者 Delete 左佢再 Post 過(不過都幾岸居), 都可以 Drop 個 Email 畀我, 如果多人想用返個原生系統, 我都可以有方法轉返轉頭! :-o =.="

註: 測試效果不理想, 好鬼多古靈精怪野走左出黎, 不詳述, 已回復舊原生系統! :( 不過我 QE3 個名響 Google+ 因為太簡化唔畀改, 宜家又轉唔返去 Blogger, 個名就咁冇左! :((

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 妖, Blogger 唔畀人 Edit, Admin 都唔得, 淨係可以 Delete, Google+ 又多問題, 救命! :((

      刪除
    2. 米佬,你轉返blogger account咪可以有返QE3個名喇

      刪除
    3. 我之前都係google+,後尾轉返blogger

      刪除
    4. 米佬,你可以喺blogger既QE3網誌頁面,在近右邊上角有個設定按鈕,按落去有幾個選項,之後選擇“連結至blogger“,入去之後,就可以見到由google+ 轉去blogger,在下面勾選“同意條款“,再按“立即改用“就攪掂

      刪除
    5. Wee, 係喎, 得左! :) 呢D真係人多好辦事, 知識力量在於分享! :-bd

      刪除
    6. 你唔showQE3個名,無人會蘇你>_<

      刪除
    7. 有個死人米國總統一百蚊頭像都唔得咩? :P

      刪除
    8. 頭像個個都貼得嘛,但個名就無人夠power用黎稱呼自己>_<

      刪除
    9. 量化寬鬆人人"受惠", 地球上應該除非唔用錢買野既, 應該都冇乜人唔受影響! :((

      刪除
    10. 幾時再add多次epc班朋友過黎呢度熱鬧下

      刪除
    11. 冇喇, 頭一輪邀請已過, 之後應該要靠你地再介紹熟人~

      刪除
    12. 我係話miss左邀請嗰d

      刪除
    13. 好, 得閒再 Resend, 好似阿滔滔兄咁果邊佢連 PM都一直未 Check, 我 Email 都未有佢既! :(

      刪除
  2. 寫錯左咪再寫過, 唔通Q蛇扣我地分咩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 想大家有得改下文, 可以反口嘛! ;)

      刪除
    2. 使乜咁煩,隨時可以delete嘛,呢度無王管>_<

      刪除
    3. 有冇永久 Delete? 好, 試下先! :> (註: 我係米國人分身, 測試用的!~)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章