2014年2月12日 星期三

無限思用心良苦的一番話

共有短消息 1|導出 |清空 |加入黑名單返回與 Mugen_C 的短消息記錄:
  • 12/2/2014
  • Mugen_C 12/2/2014 09:01
    親愛的攝影版友,
    呢段文是昨日寫的,
    本來想post響個版度,
    highlight等人人睇到,
    但想了一會,覺得唔太好,所以還是pm算了!

    好無奈,好心痛,因為見到呢度一下子變成煉獄,
    我又不可胡亂ban人,唯有就係提你地唔好中伏,
    一見某人出post,表面上係話protect佢,
    其實係想提你地。好怕你地唔明,所以pm多一次,
    單純諗,你地唔回佢,佢就冇符!

    Anyway,長篇大論,有勞轉達俾走咗嘅人聽,唔該曬!

    再次多謝大家參與不同的攝影相關討論,在EPC十年,
    很喜歡這兒的討論氣氛,也是難得的淨土!

    不幸地,近來有很多不和諧的聲音在此出現,
    更不幸地大多源自一兩位版友,
    每天為了不知甚麼目的去攻擊,
    或有策略地去繞亂秩序,四處點燃火頭。

    我是班版主,為大家服務,全因我愛這兒,
    想為EPC盡一點綿力,
    我也有不足,不能夠24小時都看管著這兒,
    其他時候還有賴各位版友互相善意提點及幫忙留意有否個別人仕刻意搗亂。

    要再次把這兒回復平靜,keyword係一個"忍"字,
    他或她有心搗亂、挑起火頭,
    大家唔理佢,佢就唔能夠得逞,
    由佢自說自話,由佢自己沉底。

    互聯網上你勝利、失敗多少次,
    你還是要吃飯、要養家,有父母要照顧。

    說到尾,我是協助管理,
    對你們沒有仇恨,
    若我要執法、是我要盡責,
    並不是要和你或妳對着幹。

    再次多謝大家支持EPC,支持攝影學堂。

    Mugen C
    轉發

67 則留言:

  1. hongkongiron 2014-2-12 10:01
    依個明, 對版規/執法冇乜意見; 於我, 知因由就夠.
    因為版主同epc先係主場, 要向邊到走, 當然由你地帶.
    版友來去自如~私底吓做乜, 想乜, 於我何干, 全體驗係版內回應~~

    我唔知版主們點睇我依個微小嘅版友, 我自問唔係小圈子嘅人, 同"牛輩"亦冇瓜葛, 只係對"牛輩們"言行極之討厭, 係版規容許嘅範圍內"串"佢地~~

    你地要保護"新人"冇可口非, 但保護D乜要咁出面??
    你地私下點諗, 正如我私下點諗冇人關心, 但講少句當幫忙大家咁話.

    另: 衹係一兩日, 小圈子+我靜左落黎, 依咖攝區咪幾好, 舊網友紛紛回巢回答"新人"提問, 天下太平.

    咪話我得D悔氣說話, 開個"拍攝雜談"區, 張D奇怪野趕曬入去, 主版就乾淨曬, 依招都係水區學嘅遮.

    祝版務安康

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而支持無限屎師兄... 大家為咗隻牛而犯版規, 佢又於心何忍呢 :p 就算師兄係版規容許嘅範圍內"串"佢, 唔代表其他人都會咁有秩序, 同埋呢D嘢好易變罵戰, 又會俾位牛入

      西人有句講得好... don't feed the trolls XD

      刪除
    2. 我嘅說法代表我自己遮~~人人做法=/=想法=/=人人一致~~~

      拉開隻牛唔講~~之前係入面吹到天花龍鳳~~興高彩烈~~咪一樣大把版友覺得吹水返水區啦~~
      我邊理得佢地咁多~~佢地亦理唔到我~~

      我係epc做CD ROM日子都唔短~~係有野買賣先開id遮~~近依兩年先落力吹水~~有幾多次同人激戰一隻手數得曬~~自問一向客客氣氣~~~係口水多D~~~ =P~

      刪除
    3. 禾刀寄德禾向水區打混多,爆合桃累死k

      刪除
    4. 所以你咪要用OM-D防濺水囉

      刪除
    5. K頑皮遮~~仲玩大蛇~~~

      K又係儍朱朱, 咁唔小心比起底~~起完好做左乜陰側野要潛水~~~

      刪除
    6. 阿C必~~其實你唔追住叮, 我都好幸福咖播~~

      刪除
  2. 版主們都攪唔掂隻廢牛,佢地唯有叫轉移目標要我地收聲

    回覆刪除
    回覆
    1. 收聲ok喎, 小巴佬係最後一個受屈咪得囉~~

      刪除
    2. 佢未犯事, 又未有證明佢係牛, 又點搞隻牛... 只可等隻牛自爆或無癮
      因為隻牛識無限復活, 我諗版主選擇令隻牛無癮

      刪除
    3. 得閒串下佢,唔駛同佢咁激,咁你又唔會被Ban,到佢亂性時版主又可以Ban牛

      刪除
    4. 收聲ok喎, 小巴佬係最後一個受屈咪得囉~~
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      諗左陣~~關我叉事 =3=

      刪除
    5. 真的嗎@@~~~Oh~~~i have tried my best i have no regrets~~~

      刪除
    6. 有好多野唔係自己能力範圍可以控制到,盡左力就算喇,我地當睇小丑戲囉

      刪除
  3. 我真係好差多事~~~~
    ================

    hongkongiron 2014-2-12 10:52
    煩請檢閱一吓"嗰隻野"追擊小巴佬個 po.
    小巴佬反擊時用字都唔野少. 屏左佢又好, 改左佢又好, 冇咁難睇, 唔係又比人話你地處事不公.

    强烈說明!!!!我依咖唔係舉報小巴佬, 咪走去ban佢扣佢分呀!!
    轉發

    Mugen_C 2014-2-12 10:59
    which one? link? I won't ban佢扣佢分, there's no reason
    轉發

    hongkongiron 2014-2-12 11:10
    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 83&pid=31331811

    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 83&pid=31331681


    前前後後咁~~
    轉發

    Mugen_C 2014-2-12 11:18
    ;-)
    轉發

    hongkongiron 2014-2-12 11:24
    Thanks ~~
    轉發

    Mugen_C 2014-2-12 11:29
    多謝帶路,我們要一齊努力,ko條友,佢冇得發圍,玩單機,佢自然要走。

    作為版主,我是為了大家好,要你地委屈一會兒了,我相信有天理的!
    轉發

    hongkongiron 2014-2-12 12:15
    之前玩玩吓, 整左句咁嘅野:
    「若有人去到epc裡,他就是新造的人,舊事已過,都變成新的了。」A蛇後書5:17

    我唔係太同意犯乜天條要ban死一個ID, 有時ban一段時間咪算~~
    D後生有時玩過龍唔知依到文化, 犯乜"天條"就要ban, 怨氣有時就咁黎~~

    條牛唔知玩到幾時先懂性~~但唔見得佢~或我要受特別待遇~~

    我口水佬一名, 成日口多多~~煩左D~~見諒

    回覆刪除
    回覆
    1. 用咗咁多口水,駛唔駛飲番枝屈人寺精漏水補補佢?

      刪除
  4. 越來越怪。。。
    條友好似真係搞活動,唔知佢想點,
    會去既朋友小心一點,好伏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇睇邊位勇士自告奮勇去 "放蛇"...
      最怕係... 個個話去既都係 "勇士"... 到時都唔係 "放蛇" 而係即場放某人飛機~~~~~

      刪除
    2. 放飛機反而係好事,我認為唔去安全d,大家都知佢唔正常。。。

      刪除
    3. 溫馨提示:女,可以係屈人武器!
      n年前係某某(已摺)做過admin影會,同另一admin有爭執,
      派人扮女 model引我落陷阱。。。好彩有自知之明,無中招 XD

      刪除
    4. 冇嘅~~去到各自影相囉~~又唔係騙財~~又唔係騙色~~~仲可以豐富一吓個龍門~~~~~

      刪除
    5. 條友話會book埋女model,請教大家點影。。。

      刪除
    6. 成日帶大公仔出街影相果個?
      真係我唔知語識佢,有可能一齊影過相,唔肯定係咪佢。。。

      刪除
    7. 我覺得佢影野有一手咖~~

      刪除
    8. d公仔相幾ok架。
      唔係咁貴,我都有興趣試下,當女model影 XD

      刪除
    9. 唔係喎~~D公仔呀~~衫呀~~佢話唔平咖坡~~~

      刪除
    10. 可能我有語病 XD
      d公仔呀,衫呀,好貴架~~真人衫褲鞋襪都無咁貴。。。。

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 我成日諗, 我地咁多人走哂, 牛會唔會好有成功感?

    回覆刪除
  7. 其實唔係好多人走左姐 XD
    大部份都係兩邊走。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來活躍嘅就唔多啦~~興趣百科咁咪 all like law~~

      刪除
  8. hahahahaha, yi係epc出左呢度既link,真係越來越怪 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫手做下宣傳下話?

      刪除
    2. 當係掛........Mugen_C好似受左好大打擊.........

      刪除
    3. 給人放上神台玩WO , 給你會點 ~.~

      刪除
    4. 都話唔屬牛嘅咪望囉 \ _ /

      刪除
    5. 依家係咁出相玩自問自答,丫頂,笑死人咩 XD

      刪除
    6. 我都唔係屬牛~~睇唔到播~~

      刪除
    7. 禾時運低兼八卦,好易睇到 XD

      刪除
    8. 你比人查左牛眼淚, 快D揾師傅~~
      嗱~~見係你咁靚仔~~等我介紹我相熟過你~~衹要三萬八仟八佰八十八~~就可以...............

      刪除
    9. 有冇link望下? 姐佢真係相當有嫌疑 XD

      刪除
    10. 咁你係咪俾師傅搽咗牛C?

      刪除
    11. 呢個呀,yi貼左"今朝見到依句野~火都黎埋"帖
      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2054821&extra=page%3D1

      禾中毒太深,師傅出馬都無用架喇 XD

      刪除
    12. 抹乾淨終於見到 仲鎖埋btw隻din牛又係度亂咁post人d相
      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2054893&page=1
      諗落應該咪鬼理佢d人格分裂

      刪除
    13. 1/2000s影水流。。。

      其他師兄都唔好貪便宜呢個星期日陪佢癲,無so架。

      刪除
    14. RE C必: 我咪比C必大師追住黎搽囉~~~@_@

      刪除
    15. 雖然小弟近年先再次拿相機, 睇晒 yi's flickr D 作品, 有些作品還可以, 但感覺上 .........有很大進步空間

      刪除
    16. RE trexkins: 個題目最初寫A7R, 小魚話RX1唔係DC被捉, 就改左做RX1~~~

      刪除
    17. RE Terence Tam: 咪係囉~~影影吓~~又睇吓D人點影~~諗吓D構圖呀盛~~就進步咖啦~~用乜機影有乜所謂~~好多自己好鐘意又見得吓人嘅相~~都係s95影嘅~~因為成日用嘛~~~更重要係D相係帶返嗰一刻嘅回憶~~~睇其他人D相幾靚都唔會有嘅野~~~依個先係去影相迷人之處~~~

      刪除
    18. 還在起步點,當然有很大進步空間 @_@

      刪除
    19. 我年紀老, 厚道D嘛 :)

      刪除
    20. 唔係喎,佢D相ok 喎!
      可以自己開公司接Job
      好多人亦想學映相,Y 君現在仲有冇收徒弟?

      刪除
    21. 小魚被捉?? BTW amb_cpl又係佢?!

      刪除
    22. 我怕佢到時係被人收 不過就係收皮lol

      刪除
  9. 其實yi應該仲係到睇緊我地依到嘅留言~~我唔代表其他人~但我手寫心~寫得出就係比人睇~~~
    我同大家三唔識七, 反而可以直腸直肚~~要串人就串人, 要關心就關心~~反而冇後顧~~~
    花多D時間係OVF EVF, live view LCD上面啦(手機cam都好)~~過得更充實咖~~

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章