2014年2月12日 星期三

[圖多注意]想當年... 都叫做瘋狂過~~~~

想像下...

唔係影煙花, 唔係影日落/日出, 唔係影星空, 唔係影夜景,
由中午直踩到下午五點幾先收手 (查實係幾乎爆卡同爆電),
係一個唔夠四平方尺o既範圍內隔幾十秒就影同一個主角會
係件咩o既一回事...

當然... 當時都仲叫後生少少... 仲可以咁樣去影, 而且更幸運係果日為o左
影其他o野有帶腳架同成套 tube, 仲神奇到好似連外閃都帶埋, 而真正幸運
的係... 當時我根本就係執緊架生準備去食飯, 但係見佢一步一步咁邁向佢
生命既另一個階段時, 我又點會放過呢個咁特別o既機會呢? 最後係... 午飯
變晚餐... 仲要搞到好夜先有得食果隻就係了...

究竟係咩一回事?
睇下你就知... 去片...






























又... 去到呢度都仲未叫 "完整" , 因為最後果張先去到下午一點半左右,
衹係再搞落去都仲有成三個鐘o既相... 而內容就係... 個膚色o既轉變 (變黑),
睇怕我自己都無咩耐性去再搞就係了~~~

謝謝觀看!!

12 則留言:

  1. 其實你正職係咪國家地理雜誌到做咖??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想... 不過做阿四就一定唔夠資格, 做機僮就嫌我年紀唔細就係了~~~~

      刪除
  2. 勁! 雖然我唔鍾意蟲...
    精彩!:-bd

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 以前有整過... 不過唔知掟o左去邊~~~~~

      果陣時有即時諗過... 如果有部可以無限拍片o既機仔係手就好,
      但係係日後用 5D3 拍片後經驗話我知, 拍片所花的功夫同準備要比影相o既更多,
      唔講剪輯, 剩係轉片都夠死人就係了~~~

      刪除
  4. 蛻變過程全部影低,師兄勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 符碌撞棍... 當時係坐係舊可上執機走人...
      見地上有o野郁緊就跟上去睇真 D 咁解矣!

      刪除
  5. 呢d咪就係為影相之熱血, 好多時後生仔先有! :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 問題係我早就唔後生... 不過係有機會可以影又點解唔影o者~~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章