2014年2月10日 星期一

我們的小圈子成立一星期之回顧

真係好多謝大家的愛護支持, 我們的小圈子網誌成立了剛剛一個星期七日, 有總共四十八位網友加入了、成為"尊貴"的創會會員, 另還有十數位朋友給了我電郵地址但至今還未成功啟用, 我過幾天後會再發多一次邀請電郵的~

這一星期內, 大家發表了文章四十四篇, 無私地分享, 總瀏覽數已有五千五百次, 以一個非牟利山寨式經營網站來說真是不算少了! :-O 大家留言討論氣氛非常良好, 我相信各樓主亦有所得著, 我亦心感欣慰! :) 證明我這一個星期不停之辛勞沒有白費(果D死人網頁程式碼之搜羅及修改對我其實都不太易! :(), 而我最初之決定我現在覺得也是正確的! :)

好了, 不再長話, 我相信我們這個網絡聚腳點的基本架構和設施已大致完成。日後, 大家不妨多D分享, 齊齊熱烈討論, 應該明天會是更好, 長講長有! 祝大家友誼永固, 相識也是緣份哦! ;)

呀, 仲有, 提下大家, 大家未加頭像既, 鼓勵快D加返, 可以易D點相! >:D< :P ;;)

25 則留言:

  1. "爛相邊冇分貴賤~~分比大家睇左先" :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,美佬用咁貴既機影係爛相,我用cheap機影都係爛相,抵晒!

      刪除
    2. 起碼冇人話我d相係手機影,嘩哈哈

      刪除
    3. 用手機好失禮咩? 你有冇見人地阿麥根師兄, 用愛瘋咁歪都照打雀?! :D

      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2050594

      刪除
    4. 我要魚眼影蝴蝶,唔該

      刪除
    5. 串A蛇檔野遮~~又唔係串Q蛇~~

      刪除
    6. Q蛇檔野等你黎串丫嗎~~

      刪除
    7. 串完妖一妖,好過食雪條~~

      刪除
    8. 佢俾人串完既指定動作 =))

      刪除
    9. 多謝米佬建設呢個blog比大家聚埋一齊玩下,又唔使受d不速之客攪亂檔

      刪除
    10. 如果可以出到icon公仔就好>_<

      刪除
  2. upload返個頭像俾大家老點 :O

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似唔係好set到頭像咁 @@

      刪除
    2. 應該都係入 Account 改 Profile, 再 Upload 番張頭像相完成後再 Save 咁 Lu~

      刪除
    3. 因為我分開咗G+同Blogger兩個profile, 之前淨係改咗G+...

      刪除
  3. 辛苦晒!
    一班三唔識七既人聚埋一齊係緣份

    回覆刪除
  4. 辛苦晒!!!
    唔介意我成日做CD-Rom係道學野既!
    我會一直係道支持!

    回覆刪除
  5. 辛苦晒 X N
    Anyway, Thanks Q Sir

    回覆刪除
  6. 大家唔駛再叫我阿蛇啦, 我應該有成廾多年冇教過書(同人補習)~ ;)

    你地個個都咁賞面, 小弟幸會啦! :)

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章