2014年2月10日 星期一

[灰灰灰] 奸撚 EF 35mm F2.0 維修記

是這樣的

我借了朋友的35mm 2.0

外表沒什麼特別

只是,個code 係UE 開頭

即係, 1990年出廠

上個月, 用用下忽然發覺對唔到無限遠

之後拍佢兩下又得

斷斷續續一個星期後

徹底罷工了

--------------------------------------------------------------

咁我拎左去高X電業整 (米國佬, 開唔開得名架XDD)

之前都響佢度整過機同鏡

第一次整完後, 對到焦了!

但前鏡筒不正中, 及令摩打承受額外的阻力

仲有不與感光元件平行的景深位置

因此再拿去重裝

-----------------------------------------------------------------

今日收到師父電話

 話整好啦

我一看, 前鏡筒位置冇問題

但擰動對焦環去到接近0.25m 時


卡住了!

 師父擰左一輪後

指住對焦距離窗崩左既位話可能有內傷

不過在對焦失靈前好久就有呢個崩位了

但點都好, 我推斷可能同台灣LDS 的Kent 講既一樣

奸撚為左減低成本, 用左好多膠
 
--------------------------------------------------------------------

又要繼續麻煩師父了

呻完, 問候奸撚!

22 則留言:

  1. 我諗開名都唔怕,唔需要打xx既

    回覆刪除
  2. 呢庶有冇廣告客戶, 除非個師傅係你自己, 否則既話你隨便開名啦! :)

    又 EF35/2 我都有枝, 蘇花摸木冇問題哦, 可能我用得少卦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前BLOGSPOT唔係可以賺錢咩?

      刪除
    2. 我 Disable 左~ 講真賺得幾多? :)

      刪除
    3. 老美一萬幾千,魷魚垃圾

      刪除
    4. 人生有幾多個一萬幾千? 買左一部A七勾, 又沒有了! :((

      刪除
    5. 部辛屎坑咪銀行送比李嘅..........

      刪除
    6. 果D錢又咪我既! 輸少當贏姐! :(

      刪除
  3. 我都唔記得左, 如果點擊率高, 都好和味, 美金計, 個個月出票, 我之前試過, 日日都$100美金, 不過佢話我造馬,結果取消資格 (其實我無造馬)............ http://lamkampuifanny.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁姐係谷歌賴脹, 借d二走數 Law! :(

      刪除
    2. 係, 呢條LINK先啱, 果條係BAN左再開 http://chiushingchan.blogspot.hk/

      刪除
    3. 嘩, 原來你又係博客鼻祖前前輩來, 失敬失敬! =D>

      刪除
  4. 其實... 最忌借朋友架生... 因為唔壞就無事, 一壞就要揹晒上身...
    另外... 真係出事要整都係拎留原廠整... 係好X甘, 但係當係交另類學費之餘,
    亦算係對朋友的一個交待矣!


    回覆刪除
    回覆
    1. 一出左事我就同佢交代左,佢都叫我搵人整

      佢依家都冇影相啦
      部相機仲係eos 5
      佢借比我三支鏡都係有d事,三支都發左,支200 2.8 死左usm,之後上cs問過話唔整,再搵高捷整返好

      依家到支35有事,應該係奸撚為慳成本既結果

      刪除
    2. 又唔一定係慳成本而出事... 枝 35 都 90 出廠, 加上會擺到發霉,
      個保存環境有幾好都心中有數, 更唔好講你都話三枝鏡都有問題...

      EOS-5... 果陣時我仲係台灣的呢~~~~

      又, 上年年初見人搬屋... 搬個電子防潮箱時... 果 D EOS-50, EOS-3, EOS 5D 同 50D
      加幾枝定焦 L 係個箱內東歪西倒轆來轆去... 搬果位自然理得佢, 但係可見... 物主一係
      豪到爆, 一合 6+1 去到 8+1 咁滯... 當時望佢無鎖門轆出o黎玩下滾地沙, 不過失望就係...
      鎖o左門兼有膠紙貼實...

      最後... 仲搞唔掂... 拎去官方 CS 啦... 係貴到傻但多數整得好,
      因為點講都仲有零件係手, 衹係個維修價隨時同買枝新o既一樣咁解!!
      (你拎枝 200/2.8 去整時佢o地一係無零件一係貴到爆, 而官方對已經停產
      多年o既產品一各都係唔多想搞, 一方面係無壞o左o既零件, 又或要訂好耐
      先有, 呢一點係... 怕整整下整壞其他部份到時無零件整, 呢點先至係最攞命,
      呢個係以前同某牌子o既工作人員交流同我講o既...)

      刪除
    3. 如果整唔掂就未必會再整lu

      佢話唔記得擺返入個防潮箱,留左響袋搞到發左

      我見都係邊位有少少咁

      支200本身都話冇得整,但無啦啦話搵到零件,幾百蚊整返好都好既

      刪除
    4. 尼個緣姻令禾放棄了218........

      刪除
    5. 同物主傾過怇話無問題就無問題囉~~~~

      又, 218 都仲有唔少人用, 日本果邊都仲有二手貨...
      但係出事時... 都仲有日本人會整, 問題係要寄過去搞,
      同埋你信唔信佢囉~~~~

      PS: 真心果句... 買 218 不如買 200/2.0IS... 有乜事都仲有得整!!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章