2014年2月11日 星期二

(轉載) Nikon D4 列為停產

而現時已流出的資料如下︰(D4s)
1) 新的對焦模式︰可以使用 3D-Tracking (9 / 12 點)
2) ISO︰100-25,600
3) Timelapse movie 改良
4) 白平衡改良
5) 容許改變相機 LCD 屏幕的 color tone
6) 與 D4 相同解像度 (1600 萬像素)
7) HD 攝錄 60 fps/1080p
8) 機身設計小許改變
9) 與 D4 相同價格
10) 預計 3 至 4 月開售


原文: http://www.photoblog.hk/wordpress/73157

D4s似乎只係小小update一個, 無返咁上下高ISO表現似乎好難過關... 不過既然佢係直接取代D4又一樣錢, 都無乜好埋怨既... 另外D4個黃mon好似都為人垢病, 而家俾用家自己較色係好事來的

不過呢, D4呢個級數既機根本唔關我事 XD 最重要, 係佢D新功能最好流落去D中階body, 咁我呢D普通用家先有得益 :P

29 則留言:

  1. 我七勾三千六百萬我都係影 16M JPEG, 貪佢聞相D Pixels 夠完美, 其實千六萬如果靚, 都好夠啦! 再上D鏡好多都頂唔順, 角位一定穿崩! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 打雀影虫crop相就要別論了

      刪除
    2. 如認真影風景或細虫虫之類要特高解像用途既話, 我應該會揀返 36M 的~

      刪除
  2. 幾時買支假菜呀,咩可以用盡3600萬pixels>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔信枝假罪大菜變焦可以好得過我兩枝真菜數碼優化版定焦, 不過果雙枝三千六百萬下角位都有缺失, 枝 25 仲要易穿崩D! :((

      要四千萬角位收少少光圈都冇瑕疵, 唯獨要上 645D! :(

      刪除
    2. 你講左喇,你next target嘛

      刪除
    3. 其實想知市面上D老鏡出唔出倒3600萬pixels

      刪除
    4. 太重太大舊太貴! 應該好難圓夢!! :((

      刪除
    5. 老鏡出 3600萬多數盟水! :-x

      刪除
    6. 老朋友想跳槽放"伯伯衣"去"七勾". 問有什麼鏡可用. 我呢D窮人, 唔識答.

      刪除
    7. 七勾乜鏡都可以用, 不過要效果好, 舊菲林鏡都係上番定焦好~

      刪除
    8. 想用盡3600萬都一定係配返廠鏡,罪大唔會屎錯人

      刪除
    9. 我唔信我 ZE 菜頭都唔得, 我想角位成像已到光學極限了! 要再好又要三四千萬依然要上中幅。

      刪除
    10. 有無試過小小白上七勾頂唔頂得順?

      刪除
    11. 未試, 不過我想 Tele 鏡應該冇咁覺, 因為影D野通常放得大D, 而角位又不在中焦範圍內。

      刪除
    12. 菜頭質素無可置疑, 唔知老奶得唔得

      刪除
  3. 所以都真係一闊三大~~

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老奶無乜經驗, 不過菲林鏡影高反差影像交界位通常化邊。

      刪除
  5. 其實... Nikon 好似行緊先前 Canon 1D/20D/30D 果條路, 改o左部份功能出新機停舊機 (?),
    但係咁樣小修小改又真係夠唔夠 "殺傷力" 就真係唔知啦, 睇下 Canon 又會唔會發姣又整部
    1DXn (?) 出o黎賀世界盃先~~~~

    回覆刪除
  6. 不過D4又真係無乜好改。。。
    畀我揀我要D3s黑夜之王好過,一試難忘 XD
    一般或運動攝影12MP乜都夠啦,儲相及後制無咁大壓力,最緊要超高ISO仍然有高畫質。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實 C 同 N 早就睇到個問題唔在係像素有幾高,
      而係可用 ISO 可以有幾多... 因此 1DX/D4 個像素都唔太高,
      而且更唔好講影運動果 D 一撳就幾廿張先停手, 像素再高
      部機唔一定可以處理得順, 而後期揀張/後處理/儲存亦成為另一個壓力點!

      講真... 家陣自己用 5D3... 以 20M o既解像度而言都夠晒用, 呢點其實唔衹係
      Canon 縮骨/擠牙膏先至咁樣搞, 其他廠查實都想咁搞, 但係其他廠用 Sony
      CMOS , 變o左好多時會比較少選擇, 當然你個牌子更如 Nikon 就可以搞另
      類訂製, 但係有乜事銷唔去時個元件就真係另類孤兒仔, 而多過一間廠使用
      同一個型號o既 CMOS 時係可以分擔呢個風險, 但係性能上又未必達到自家
      要求, 又或自家技術唔可以用盡個 CMOS... 呢點就真係針無兩頭利!

      而 Sony 個立場... 梗係同大家玩像素遊戲啦, 呢樣係可以直接打低並係競爭者,
      而且... 量大就好價, 多人用就易回本, 回完本又投資落下一個2產品... 當個 CMOS
      係 GPU/CPU 去睇就會易明了~~~~

      PS: 死人 Canon 據講仲係用緊較舊o既晶片生產製程... 有少少似 AMD~~~~~

      刪除
    2. 高像素又有佢賣點既。。。
      好似我朋友玩印大相,36MP印24"x36"會好好多,
      又因為重量及用途有限,唔多會考慮其他中片幅機身。
      不過佢好後悔買左D800,無買到D800E XD
      當日Nikon技術人員同佢講,moire pattern好難處理之類,揀左D800。
      整佢個制,D800E打後既DSLR及Coopix都拆走左塊filter :))
      事實上,出大相D800又的確差過D800E些少。

      刪除
    3. 你朋友搞乜玩到咁大? @@

      刪除
    4. 以前禾刀射二尺X三尺,四至六百萬像素年代........

      刪除
  7. D4 追蕉比X書少少少
    D4s 能否板平,各位請息木意袋

    回覆刪除
  8. 1D3衰得咁金,X仲唔出行力,好難交待啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 禾令可佢唔拙X
      等禾磚蕊力狂.....可恨也

      刪除
    2. 有閒錢換機的煩腦 :p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章