2014年4月6日 星期日

[宇宙第一閃] 強國"神牛"牌閃燈, 你有冇性趣?! ;D



神牛逸客V860 佳能TTL高速閃光燈1/8000秒 主控鋰電池機頂閃光燈

19 則留言:

  1. 同epc區隻廢牛有無關係:)) :>

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又冇! 我地呢D地球科技, 最多都係做得回電快D, 打既張數多D, 但係要打 Bounce 上到月球再落返地球, 就要真牛先有此本事!~ :D

      刪除
    2. 老實一句... 成日用o既都叫買得過, 但係記得買多兩粒鋰電,
      唔係影影下無電就真係叫天不應叫地不聞~~~~

      刪除
    3. 後備電呢家野, 講真用乜形式既電都要有啦! 宜家果d 強國 LED Video 燈, 好多都用鋰充, Sony 攝錄機用果d, 都唔難搵。

      我上個月先同人影左一場飯局分唇, 排死人 Analoop 原來死左大半我都唔知, 入落枝 5802 閃左幾十張就謝左冇哂電, 充電時又完全冇顯示有 Error (我已經用 Maha 叉機充), 好彩我有帶多排永備 AA 鋰電做後備, 否則真係死得! :-S

      刪除
    4. AA電周街都有得買,咁又唔使驚毛電用:>

      刪除
    5. AA鋰電做後備,果係係有錢人

      刪除
    6. 八掛,黑電定白電?
      山羊eneloop,黑電電量較白電高,但走電亦好似比較快,又無咁襟用。

      刪除
    7. 我果D全部都係白電, 有超過廾粒, 不過白電個問題就係記憶力太強, 若果太耐冇用, 好容易記死左響果個電力位, 好難充得番全滿, 久而久之, 等於死電! :(

      刪除
    8. 黑電係俾個用家跑 "短跑" 用... 走電個情況自然比白電要快...

      刪除
    9. 黑電個 Spec 個自放率的確係高過白的。

      刪除
    10. 時候到... 部差機有 "放電" 功能就用佢徹底放一次電會好 D,
      我部 MH-C800S 冇呢個功能, 後來買多部內地老番多功能充
      機就有呢個功能... 不過對果 D 已經死o左五六成以上o既電就
      幫助唔大...

      刪除
    11. 算啦, d NiMH 水電如果唔係成日用, 不如買 AA 鋰電算把啦, 好襟擠又電量大, 回電又快, 係少少貴姐~

      刪除
    12. 你買一排鋰電,等如禾買巧多個朱仔包

      刪除
    13. 太唔常用,用叉電又的確無乜著數。。。

      刪除
    14. 明公公你唔買小白兔廾四 L再入V1就唔駛食咁多朱仔包啦! :P

      刪除
    15. 就算powerex MH-C9000,太舊既電(內阻大)都係唔畀charge,
      可能新出果陣,標準定得無咁高,有case連部叉機都燒溶。
      我2012年尾買,好多舊電都唔畀叉,AAA NiMH死得好快,唔可以用得咁盡。。。

      刪除
  2. 後備電,做得Pro D都會有,仲會帶埋Power Pack,有一定續航力,美國佬真疊水,$50一排AA鋰電都捨得用,掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點係後備。。。收十皮八皮一單既pro佬先可能會咁做 :D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章