2014年6月3日 星期二

有冇前輩可以幫幫手?

急~急~急~

依2日有前輩可以幫忙聲演一套電影入面爸爸既角色嗎?
只是出聲音而已
有機會在百老匯電影院上映的

詳細情形可以聯絡我
我e-mail係 littlesiuyu@gmail.com

謝謝
小魚

21 則留言:

  1. 呢度邊個最老? 又或者把聲比較老成, 去幫阿魚仔手啦! (可惜我兩樣都唔係~) :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Q sir只係又笨又實既契大佬 :D

      刪除
    2. 講真...以上幾位師兄有冇興趣幫忙><

      刪除
    3. 禾大李一歳,睇怕至得高(3)望腫嘅法爛西人有條件幫李

      刪除
    4. 原來師兄你咁後生...得高(3)望腫嘅法爛西人係WHO?

      刪除
    5. 我個樣好老,把聲好young~~

      刪除
    6. 法爛西人刀吳色,李點對得住富一代:((

      刪除
    7. 我個樣好Young,把聲都好Young, 真係恕幫不到忙!~ ;)

      刪除
    8. 好想見下美國佬添...不過真係好多人外表好老 把聲好YOUNG/ 剛剛相反

      刪除
    9. 有邊個會認自己老吖,自認樣young,聲young果d多數刀名不符實:))

      刪除
    10. 小明子,簡單D
      信佢0.1成..........

      刪除
    11. 頭戴冷帽既地中海阿伯,起碼年過50:d

      刪除
  2. 80後唔識合,找五十後的美國佬岩岩好

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以禾不入圍:>

      刪除
    2. 里奧原來已年過八十, 小弟敬老! :P

      刪除
    3. 八十後點年過 80 =.= 年過80重讀咩書 , 學LO伯四圍影相行下好過

      刪除
    4. 美國佬己為人父比較識合 , 我成日給D客話我好年青 , 我都就三張野

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章