2014年6月3日 星期二

[又係點唱時] 一隻牛的異想世界! :D

維基百科: 一隻牛的異想世界

Mojim.com 魔鏡歌詞網

Oh oh! 不管上天下地 一切沒問題
I am your superman 是你的超人
I am your superman Oh oh! Oh oh!
I am your superman you drive me crazy
I am your superman ~~
come along come along 我要帶你上月球
come along come along
come along come along 愛讓時間也倒流
come along come along
I am your superman 是你的超人 (是你的超人)
I am your superman Oh oh! Oh oh!
I am your superman 你是我baby
I am your superman ~~ (oh oh yeah)
I am your superman 是你的超人
I am your superman (superman) Oh oh! Oh oh!
I am your superman you drive me crazy (you drive me crazy)
I am your superman Oh oh! Oh oh!
Superman!


https://www.youtube.com/watch?v=5jYG5VYG19c

我是一隻牛 我是隻生活在喜馬拉雅的神牛
所有人為我伺候 我默默送上保佑
我是一隻牛 我是隻生活在西班牙的鬥牛
為取悅觀眾和勇士 我血液狂流
一方水土養一方牛 一樣草養百樣牛 只能接受
不同的角色 就得知道不同的成就
生來就該 自己了解自己
任勞任怨 也無怨無憂
掌控別人不如掌握自己的心頭
Hey Hey Hey O-le

我是一隻牛 我是生活了兩年的小笨牛
努力去工作 提供著生活 基本需求
Hey Hey Hey O-le
我是一隻牛 我是生活了二十年的老蠻牛
還可用我的乾肉 陪伴你喝酒 好嗎
Woo...Woo...Hey Bravo
Woo...Woo...Hey Woo...Woo...Woo...Hey O-le Torero

https://www.youtube.com/watch?v=Y0gmtXLHmcQ

好歌、好詞! :-bd 有先見之明! :-o 真係笑輪死我鳥! :P :D :> :))

15 則留言:

  1. 仲以為出自你手筆添:-o

    回覆刪除
  2. 唉, 抵死兇奸狼樂園依家遍地牛屎, 娘家依排牛分身都廢鬼事出, 早排都仲有幾件響庶玩, 不過冇乜回應, 正如阿A蛇之前所願, "(唯有)等隻牛自己冇瘾走", 不過宜家果邊超級死城, 水靜河飛啦~ :-o

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛禾地响娘家坐鎮,當然係死城:))

      刪除
    2. 你響庶一句"龜頭縮", 你有家歸不得喎! ;) >:)

      刪除
    3. 大不了學牛蛇咁開分身:))

      刪除
    4. 你已有, 是芝心的, 那個二千年小明子才是分身, 爛鬼"高級會員"咋嘛! ;) :P

      刪除
    5. 佢留係抵死兇咪好囉,唔好再過epc煩 :>

      刪除
    6. 對我都係冇意義, 因為我果邊自宮左, 講出唔再出帖, 就要言出必行! :((

      而我又幾乎可以肯定, 我一返去, 牛堆分身又會出黎圍我, 阿A仔又保護保障唔倒我, 及其他版友! :-S

      刪除
    7. 係咪有d後悔呢? :>
      癈牛現左真身,我估佢依家先唔敢玩咁癲,抵死兇奸狼區友善d,但泥坑區唔似會放過佢 =))

      刪除
    8. 抵死兇班奸友咪好似當年我地咁諗住陪牛玩下先, 反正有娛樂性, 不過玩耐左佢地就知牛有幾煩, 係煩死人果隻! =.="

      刪除
    9. 係咪覺得同癈牛玩係好硬膠行為? :>
      咁多相機唔玩走去玩屎 =))

      刪除
  3. 其實抵死兇的確最識合癈牛玩,因為連最有名版主hiker都讚成出分身自推自吹,親眼見過佢用分身,但因為版務太忙,唔記得轉login,變左hiker推hiker,笑死無命賠 =))

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章