2015年2月6日 星期五

今次到我灌水

又係我個女呀. 依家歲半了. 可能係我成日幫佢影相既關係, 佢已經識得企位同POSE, 同埋, 一影完四五張之後就會走黎要睇REPLY.....

多謝支持!

17 則留言:

  1. good shot日後的美好回億

    回覆刪除
  2. 恭喜師兄! 支持快樂攝影~ :)

    回覆刪除
  3. 得閒就要影多d,小朋友大咗影唔番 :D

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 樓上講埋 D 咁o既o野呀...

      刪除
    3. 巧巧地一個post……:)

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 女可以有排影,又可以扮下靚 :)
      我D仔牛龜咁大又麻甩,完全提唔起興趣..

      刪除
    6. 咁就要睇下有幾大啦...我記娘家有位師兄...唔記得咩名(頭像好似係"One Way路牌")
      佢果輯仔仔逆光人像(飛閃)棒球小子造型好正...:-bd~勁日本feel~(唔係話日本Feel就一定正)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章