2015年7月5日 星期日

[是日一PO] Onze-Lieve-Vrouw Brugge


同一trip, 再加多張.

[1280 x720]


25 則留言:

  1. 小弟孤流掛聞...只係知意大利係水都~ haha :)
    原來仲有其他"

    回覆刪除
  2. 靚景! :-bd 有冇駁相?8-|

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀, 一張過 之後再 crop. 原理同 T+S 鏡一樣 但無駁相 =]

      刪除
  3. 靚拍!是比利時嗎?在船上影,遲D會去歐洲,跟團會逗留在比利時,唔知經唔經呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀. 係 Bruges 果度影. 上船前影, 所以都叫做近水面.

      我鐘意果度多過Brussel本身. 感覺上比較歐洲feel d 同埋去 Brussel 真係要小心抓手... 我地無中招但成日比人望住/target 所以行街都行得唔舒服.

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢張其實有d copycat XDD 我見有鋪賣 postcard 得佢影得唔係好靚 所以自己去同一個spot自己影 XDDD

      刪除
    2. 有次我家姐喺威尼斯影Gondola,張相幾鬼似postcard,佢又冇學過影相,不過幾有攝影眼,我就一D都冇,影極都係行貨。

      刪除
    3. 歐洲有好多地方真係手機都影到仙境咁, 所以我其實好多元時比人問買乜機好 我叫佢留番d錢去多d地方好過. 好似d鬼佬咁講: 50% of the shot is by being there.

      我對顏色特別唔講究 我一來無天份 二來隻眼又麻麻地 我岩岩前排先比師父丙完 話我影左咁多年點解d路人甲面色永遠都咁似zombie.....XDDDD

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章