2016年1月25日 星期一

今年第一紅炸彈(HTC 820手機影)

早知帶部6D+EF 24MM F2.8 / 85.8 同600EX 去 , 坐左女家主人台 :))






45 則留言:

  1. 中出派現場報導係咁上下:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲加埋酒蕉加手震,唯C讓位啦!:|

      刪除
    2. 禾刀要讓位啦!;)

      刪除
    3. 果然承傳Q伯三大敗筆:d

      刪除
    4. 唔係敗筆,係毒門不傳人心法,偽術既野。。。:D

      刪除
    5. 明公雖然一用F1.2成日酒蕉,但佢最叻其實係用令鏡影到好突出既2D效果,一d立體感都冇! :| :p

      刪除
  2. 大弟子今次係咪想試大家個mon出唔出到暗位層次?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲d開機用令芒睇下~ :p

      刪除
    2. 漫無目的現場實景報導,中出派其中一招:D

      刪除
    3. 忠實報導此地中海大師不同那地中海大師 , 人地冇手抖先 :))

      刪除
    4. 其實有大弟子佢發揮宏揚本門手機精神去到極緻,本座深感後生懷安慰! :p

      刪除
    5. NEO榮升大弟子~~恭喜~~~睇黎接任掌門之日指日可待

      刪除
    6. ALAN 兄先係最佳接任人選 , 我都係做遊雲野鳥算 :)) , 我買重你 WIN 小魚兒 成為中出派掌門 >:)

      刪除
    7. 你家掌門從來無收我為徙 我只係門口路過

      刪除
    8. 大家己認同你係Q伯弟子 , 所以掌門之位係你的 , 我呢類四為去遊雲野鳥 不合識做弟子或掌門 , 所以都係ALAN同小魚兒之爭 >:)

      刪除
    9. 門口路過都偷到中出派一招半式,呢位同學潛力無可限量:D

      刪除
    10. 某D天賦唔係個個都有.;)

      刪除
    11. 你睇我D相就知我學唔到啦~

      刪除
    12. 我果D係無特殊風格爛相~~~努力修行變成無咁爛嘅相~

      刪除
    13. 方丈都係努力三十六年先修成正果:D

      刪除
    14. 爛相有幾多其實唔係太重要, 重點有沒幾張幾多睇得下...

      刪除
    15. >>必思2016年1月26日 下午4:12
      方丈都係努力三十六年先修成正果big grin

      正確D講係三個十一年先成正果 , 頭果三年冇成果 :))

      刪除
    16. 久唔久都有D睇得下嘅~~

      刪除
    17. 果D十年系列萬一無一 :))

      刪除
    18. 唔同人睇得下ge標準都唔同, 一般應該同自己ge比較. 方丈因為練神功, 所以連相片質素都返老還童.

      刪除
    19. 我果D就無十年無一~~~~一年總有幾張見得人~

      刪除
    20. 大家千祈唔好氣餒,好似我咁十五年影左廿幾萬張數碼相咁,拎過出黎見人既一千張都冇,都係咁!~ :p

      刪除
    21. 果一千張都冇中 有幾多張中出?

      刪除
  3. 左手地中海邊果個好像Q伯 , 手機影架 , 有一個主力D4S 超廣變焦 SB-910(黃色鏡片) , 一個CAMMAN , 當然唔閃 , 唔好阻住主一家找食 , D女唔錯又有不知名女歌手(2X AGE) , 伴娘好多 :))

    回覆刪除
  4. 伴娘好多, 旦係一個都見唔到...

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章