2014年2月16日 星期日

同女朋友冷戰三個月

今日她找返我 , 但係都係對他冇左感覺.............可能不同當初感覺 , 或者我可能專心工作打拼緊地盤

55 則留言:

  1. 你女朋友是男仔? :-o ;)

    回覆刪除
  2. 緣分既野, 若果真係鍾意既, 要自己盡力保留爭取加忍讓, 否則將來你一定後悔! 你有冇睇"玻璃之城"? 就好似黎明同豬皮兩個角色咁。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係未睇過 , 十幾年都係職場為主 , 少睇電影

      刪除
    2. 現在感覺=D5200 賣左幾個月又想買返果種感覺 , 但又有6D係手 , 唔上唔落 , 但我都係專心工作 , 上左多兩級重要

      刪除
    3. https://www.youtube.com/watch?v=a7EFB6xfC54

      刪除
    4. 工作不能陪你完全充實過埋下半世, 愛情不能忽略, 時間過左亦追唔回!

      我當年練地中海神功, 朝九晚十一, 點忙都一個星期抽一日要拍下拖, 就係咁解~ 而且, 冇愛情滋潤, 個人好 Dry, 事業也發揮得冇咁好!

      刪除
    5. 我做果行, 冇晒時間, 識人都冇
      我依家一枝公, 真係好似你咁講練緊功...sosad

      刪除
    6. 唔完全關從事行業事, 我做工程, 返工咪女都唔多件, 有都係你愛果隻!不過你祇要擴闊生活圈子, 自然識倒人搵倒個啱既~

      刪除
    7. 就係我呢邊太多女 ~.~ , 有件做CS的女 , 有D想追 , 但係公司太多膠人 , 呢個時期唔可以有尾給人捉到

      刪除
    8. 公司囡唔好搞, 唔搞得都可以望下XD

      刪除
    9. 你過畀我, 我幫你招呼住佢先! >:)

      刪除
    10. 你地兩個食完, 留返D俾我 xD

      刪除
    11. 公司女可以追 , 但條件係要係權力重心圈內 , 先得 , 我都係差兩級 ........................

      刪除
    12. 果度食果度痾, 盡量唔好, 此乃職場之道, 無論你有幾高級!

      刪除
    13. 禾個樹office七月十四日, 花刀毛朵,"景"況可想言之......

      刪除
    14. 授人話柄, 可免則免. 溝老闆個囡另計

      刪除
    15. 打慣左 , 跟得你們多求奇打 x2

      刪除
    16. 嗚....嗚...嗚...嗚...
      https://www.youtube.com/watch?v=ZwYE1ba3Hag

      刪除
    17. Kitman 呢首我好 Like 嫁! :)

      刪除
    18. "果度食果度痾, 盡量唔好, 此乃職場之道, 無論你有幾高級! "
      美佬好少講野會係岩,呢句例外

      刪除
    19. 我依D智慧老人講既野, 不聽老人言, 阿媽在眼前! :P :))

      刪除
    20. 你幾時做咗自慰老人架?

      刪除
    21. 妖, 講甜乾野人"生"攻擊, Bank 鬼左你先! :P

      刪除
    22. 跟得你地多, 用廣東話打係咁上下

      刪除
    23. "有6D係手" 唔通已經成事? :O

      刪除
    24. 原來呢到唔只講相機的... 變咗愛情台~

      刪除
    25. 樓主, 介唔介意透露你既年齡組別....

      刪除
    26. 呢度乜都可以講, 不是惡意就是了!~ :)

      刪除
    27. 有至喂老人係度,佢會恐嚇你的

      刪除
    28. 好鬼中意你出個"妖"字~~n_n V

      刪除
    29. RE: Stanley Lau: 仲有電影台~佛偈台~~

      刪除
    30. 阿伯講個"妖"字好有霸氣

      刪除
    31. 係有地中海feel,你懂的

      刪除
    32. 十個dada十個富,icic XD

      刪除
    33. 30前後 , 6D = 現在工作 , 特別今日上司 仆街 , 入醫院 , 拿硬工傷 , 我食硬他個位 , 有力搶的都中左招烏沙有機會不保 , 明日睇下有冇野宣佈 ^_^

      刪除
  3. 真係有囡又煩, 冇囡又煩

    回覆刪除
  4. 睇你都係睇重事業多過愛情架啦....but 如米佬講,點都要有愛情無DRY MA

    回覆刪除
    回覆
    1. 發力期 , 唔係點會上年讀書+做野

      刪除
    2. 非常明白,讀書+做野的辛苦 (同neo 兄一樣)...

      刪除
  5. Neo兄重視事業線多過感情線

    回覆刪除
  6. Neo兄....我之前直情冷戰都冇就直接同佢講分手tim呀....
    結果都係2~3個月後佢先搵番我.....佢想一齊番.....
    但我都係冇左個種感覺....所以而家都係同佢keep住朋友既關係...
    不過我知佢到而家都重係鍾意我.......但我覺得真係冇左個種感覺...係勉強唔黎.....

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章