2014年2月17日 星期一

嘉道理隨拍

未去過嘉道理,有幸兩位師兄俾機會我學下野,此行吹水和行山居多,相就直出&crop圖。
6D+Tamron SP 90mm F/2.8

#1
#2
#3
#4
#5


15 則留言:

  1. 掂哦! :-bd 仲有冇其他? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,天氣唔好,我影咗好少咋,得呢幾張見得人

      刪除
  2. 靚噃,含燶呢支微距色都唔錯 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 含濃唔灰藍瘀真係少有! 定係宜家D機個顏色處理聰明左?~

      刪除
    2. 呢支微距平得黎好有誠意,我買果時唔洗4K
      機個顏色用自己set嘅Picture Style

      刪除
    3. 660師兄,可否透露下用左咩PictureStyle

      刪除
  3. 輯相整體很吸引,我最鍾意第一張,頭先喺手機,將花心放大擺右下黃金位稍下少少,原來好吸引,又可以當另一張相,不過唔知Jpg可唔可以crop呢?

    回覆刪除
  4. 色水好靚,支鏡唔洗4K支鏡超抵用!

    回覆刪除
  5. 希望師兄唔好介意,在小圈子內真心分享,彼此提點與學習,共勉!

    回覆刪除
  6. 都係果個問題... 對焦點應唔應該對落個花心度?
    唔係話一定要, 因為我都唔知對完效果會點
    純粹討論 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 對花心要完全準, 入 Live View Mode 用放大 MF 啦, 有 Peaking 更好, 以下我係咁影, 有例作:

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2014/02/blog-post_9.html

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章