2014年2月17日 星期一

咁都畀人警告扣廾分, 好唔合理好唔抵啫! =.="



以上谷歌暫存擷取的, 現時的頁面所有有關對話已給封鎖了! 請看以下:

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2055516&extra=page%3D1&page=15

妖, 明明係隻死牛撩交o益先! 里奧出測試圖講埋個方法即刻畀人惡意挑機, 佛都有火啦! X( 同埋佢都已經冇直接同牛嘈喇, 影射一下打個比喻都唔得! 阿 A 請呢個打手真係好落力, 冇得彈! :-bd :-o

喂, 要扣分, 都至少要扣埋撩人果個、先搞事果個啦! 罰都要罰重d, 不過劊子手冇做野, 佢地果真已經開左個牛場搞畜牧業了! /:) 牛在 EPC 的國度裡, 現在是真正的受保護動物, 是享有超級特權o既獨有階級!!

里奧你又係, 有咁好o既測試、咁有心機做都唔響我地呢庶出帖, 寧願響牧牛場出, 你實畀牛咬完之後仲要再收埋警告啦! :P ;) :> 其實自從上次阿 A 出乜鬼"不能再提牛"公告帖之後, 我即時已預計到有呢一日, 所以自己走人廢鬼事再進貢幫人賺左錢仲要咁樣受氣法! X(

33 則留言:

  1. 個頭像真係好有意思...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在 A 是牛的真正扯線公仔, 真有趣! :)) 我上網上左二十五年, 從未見過有人做 Admin 做成咁! :-o

      刪除
    2. 或者址得佢好high呢,鬼知佢係咪M :D

      刪除
    3. 阿A仔唔會都有被虐狂o卦? /:)

      刪除
    4. 頭像說明一切,受晒 :))

      刪除
    5. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    6. 怨有頭債有主呀...........

      刪除
    7. ming師兄,我都算過火,你比我更誇喎 @.@
      唔好咁盡好d。。。。

      刪除
    8. 你地啱,咁嬲都唔好話得佢咁明顯
      好……del左佢 ^_^

      刪除
    9. 不過條友咁欺善怕惡,都係抵佢有今日呢個局面,做呢個位做到咁都算影衰晒

      刪除
    10. 我又唔覺得a蛇係歉善怕惡既人喎。。聽講佢幾打得架 ^.^'
      只不過管理方式有問題姐。。。。。

      刪除
    11. 牛玩RPG雖然差, 但都唔係理由去ban "佢地"咖~~
      我地有怨氣~~咁咪中佢計囉~~

      刪除
  2. neo兄都係為左飛機佬好遮, 其他唔重要啦~~~

    回覆刪除
  3. 由得那邊沉淪,基本上都冇討論價值

    回覆刪除
  4. 咁係在原因先出圖麻,唉,算。
    扣分即係証明左我做錯野,言論係過左火,但都要睇清楚點解先得架!算!
    清埋d圖。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明, 出圖有罪, 吹水反而是無辜的! :-o

      刪除
    2. 果條乜野"提牛即罰"新 Rule 根本就係絕對戇撚鳩的! :-S 有人係要趕客趕撚哂我地D人走再去養牛開畜牧場我地冇計o架! At the end of the day, 主場還是人家的, 佢絕對有權o架! X(

      刪除
    3. 算啦,已經玩到無限思心理有少少問題.呢件都唔擺得幾耐,大家食下花生先

      刪除
    4. 其實係呀新笨豬無盡c好橙咁樣,咪諗住幫下佢。
      呢d野係好易過火,delete左佢咪算啦,扣分想點先?算。。。
      人家有牧牛的自由,管他的!

      刪除
  5. 都係講留係epc冇引,幫牛幫出面,明眼人睇已知咩事

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔覺佢地幫隻牛。。。
      只係咁樣玩法,只會助長佢快高長大吧了。

      刪除
    2. 大左會點?? 依咖咪幾河蟹~~

      刪除
    3. 依家想出真身搵真銀 XD

      刪除
    4. 佢以為好易搞影會,可以好好搵掛。。。

      刪除
    5. 其實大家一齊唔理 Q 隻"疑似牛" 就乜事都無, 就算佢擺明追住你個屁股咬都有九佢,
      咁樣佢就自然會打柴... 無料o既人就算講幾多都好依然係無料, 呢個係玩o左咁多年
      影相同互聯網溝埋o既心得!

      刪除
  6. 飛機佬都係喜歡同牛拗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔當佢是人(牛),我有時會特登出個 post 等佢來,等佢出聲,等佢自曝其短,之後搵位笑七佢。大家可以開心 d,搵佢 d 笑料,一齊笑七佢,等佢落唔到台,笑完佢就會自動消失。

      刪除
    2. 所以牛咪話我地"網絡希鈴"佢 Law, 其實係扮可憐, 不過 A 蛇又 Buy 先攞命! 根本牛本身佢就好 Enjoy, 畀人小少一日都唔安樂, 就算 Banned 一日都無法忍, 又要即開新 EPC 分身, 又再撩事博再畀人繼續小、不停小! :-S

      簡單講, 牛真係有病, 極須要專業協助, 刻不容緩!!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章