2014年2月17日 星期一

坦白講... 呢到追POST... 有D辛苦

其實有冇Ching識起phpbb? 不如自己起一個~

18 則留言:

  1. 同意嘅.....D icon又唔好表達....

    回覆刪除
  2. 識起都要有隻server先啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前朋友果邊都要畀錢,但依家唔使lu,因為插入式(?)廣告cover到開支。

      刪除
  3. 我朋友個邊其實有forum,依家基本上好靜,不過咁講又好似同美國佬搶客咁 XD

    回覆刪除
  4. 再唔係,係fb開個group,唔怕畀人點相的話 XD

    回覆刪除
  5. 你講果d乜黎?我都完全唔識! =-=“

    回覆刪除
    回覆
    1. 米佬... 我suggest用係Facebook開個GROUP, 可能會方便D~~~

      刪除
  6. 用 "我的網誌" 個view都幾方便...

    回覆刪除
  7. 基本上要每日睇番早2日的POST 係呢度追真係有D難 不過勝在夠自由

    回覆刪除
  8. 真係有D難...最難係睇唔到邊D post 最近有回覆,
    e.g. 超過最新迥響 15個就好易 miss, 同埋舊 post 有新回覆又好難知

    仲有我部廢機一次開幾個 post 有D吃力...
    不過最緊要都係呢到有自由意志 ! \m/

    回覆刪除
  9. 如果人數唔多就落隻 NAS 玩住先 , 可以裝到 Discuz! / php , 起SERVER 唔係我果氾 , 做網頁還可以 , PHPBB 唔係難不過 BW 同SERVER 要好 , 放SERVER / 租SERVER 都係$.$ 平均支出每月400租位 / 700-900 租SERVER

    回覆刪除
  10. 雖然唔係成日上場黎....上黎又唔會點出聲....
    但我都覺得追post有d唔方便....
    btw會唔會你地唔認得我係邊個XD?
    P.S. 已經係Google AC加番我EPC個名......

    回覆刪除
  11. 已加新"追帖索引"功能, 睇下好唔好D? :)

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章