2014年6月30日 星期一

上環蓮香老店晚餐





醬燒骨, 其實係東坡肉:


菜遠炒牛, 夠 Classic, 水準 OK:


阿伯仕仔(我估佢冇八章都七十幾~)專業分割! :-bd


煎釀鯪魚, 超香口又彈牙:


雞蛋焗魚腸, 呢個餐牌冇, 問下仲有冇嗌就得:


炸蟹鉗:




超足料彈牙新鮮好味, 三十幾蚊個, 超值! :P


魚腸好大條畀好多~


一到七點倒好多人, 有鬼佬/婆, 黑鬼, 賓妹, 強國人, 同香港人, 簡直係聯合國, 呢度最融合! ;)


遲d農曆七月之後有月餅賣, 質素極高但唔貴, 二百幾蚊雙黃, 黃蓮蓉就最香最正!






冇錢買車, 行番落上環搭公交走人! :(


以上全部罪大七勾配偽標準變焦菜拍攝。

15 則留言:

  1. @.@ 唔通我見到地中海阿伯就係美國佬

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個上環通街都光頭阿伯啦! -_-#

      刪除
    2. 錯,我既不是光頭也不是阿伯!:>

      刪除
    3. 其中一個拿住A7R+假菜 ^_^

      刪除
    4. >炸蟹鉗三十幾蚊個, 超值!
      嘩……富貴到呢!……>:)

      刪除
    5. 明公,宜家銀紙量化寬鬆呀!

      刪除
    6. 我都係返屋企食JA , 果頭大把野食 , 對比返酒店就唔貴

      刪除
    7. 無你銀紙就唔會量化寬鬆:d

      刪除
    8. 陳皮鴨腿湯飯四十二蚊算抵食:-bd

      刪除
    9. 依間野我去過...OK好食...

      刪除
    10. 兩父子果然同一口味

      刪除
    11. 小魚同囡囡去的。 :(

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章