2016年1月19日 星期二

點點 RAW 原相


根據張RAW 原相
我係冇走焦既....
部A7R D色都係冇問題既....
原色你地鐘唔鐘意, 唔係我控制~
至於你地既批評 我係會樂意接受~
謝謝

我生活好好, 好幸福
工作上都好好...月入不錯, 不用擔心... 
我POST 張只係黎分享....咁唔滿意 我會把原POST DEL....
以後唔再係到出現同分享....

另外, 有冇人讀完大學出黎執導, 我識既好多, 有拍"十年" 周冠威, 係我師兄,
佢套野NOW係UA 做緊... 有空可以支持下佢~

北野武導演講過

大多數人都是挑選自己不太喜歡的職業反而比較好上手,
如果想過得幸福美滿,最好把自己喜歡的事情當作興趣。
電影導演黑澤明就有個出名的傳奇,
他原本想當的不是導演,而是畫家。
真正會成功的人大多是這個樣,
或許有些導演真的從小就立志當導演,
但我不覺得他們拍的電影有多好看,
可能是因為太喜歡電影,反而沒辦法客觀地看電影。
人對不太喜歡的東西反而會看得透澈,
再說無論哪個行業都有盲點,
所以稍微保持距離的旁觀者,
會比全心投入的當局者更容易發現盲點。
找工作的時候千萬別考慮自己喜歡做什麼,
也別煩惱做起來有沒有成就感。
如果你覺得現在這份工作沒有成就感,
那不是壞事,而是良機,正好可以冷靜審視自己的工作;
無論什麼工作,經過冷靜審視都會變得比目前更有趣。

來源: http://www.cw.com.tw/article/article.action?id=5070598

至於灰唔灰 爆唔爆... 我唔知
我只係識影~


我係黎分享開心...
如果真係咁唔鍾意既, 
我去遊下山,去歐遊唔好?


175 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只睇到頭髮同右眼好像中焦 , 左邊面同個口/耳/左眼 唔中焦 , 有RAW檔下載應該有更好分析

      刪除
    2. 有2張...有1張完全中焦的...
      至於, 之前果張, 我再強調 我只係加左美白 美肌 柔焦 柔膚
      師兄你咁唔鐘意既, 我都可以del 埋, 因為我不用為左討好你一人的
      另外, 我生活好好, 真的不用為我擔心...不然我都不會有時間約人影相...

      刪除
    3. 你的生活係點唔會關我們事 , 我們都係吹水友 , 只關心器材/相/女 , 大師或大導自認同公認又係兩回事

      刪除
    4. 公唔公認呢, 都唔係我決定, 因為以前我都比人罵過...
      之後我每得一次獎, 佢地就每收一次聲
      每影一張相, 佢地又收一次聲
      如是者, 我就越影同越拍越多....
      生活富裕~
      (好似童話故事, 不過係真既)...

      刪除
    5. 公認就唔洗叫人 FB LIKE :D

      刪除
    6. 咁我唔似羅生MA....佢有國家隊入場買LIKE#_____#

      刪除
    7. 要LIKE果D 我咪好易過千票又或者過萬票 , 但我比較鐘意係其他/唔識的人睇完覺得正的就LIKE 或留言

      刪除
    8. 呀...其實呢...我FB POST 果張相好多人LIKE 主動LIKE=.....= 有時D野冇得咁計...
      女仔是旦POST 張相都過千like的....

      刪除
  2. 回覆
    1. 係...我承認的...IQ 高 EQ 奇低....

      刪除
    2. 係...25歲的小朋友=3=....你們是攝影大師, 我不是, 我不是靠依行搵食...
      我再強調...我唔係靠依行搵食~
      我再強調...我唔係靠依行搵食~
      重要既野要重覆3次....100毛教的

      刪除
    3. 我又真係大你唔小 ^^"
      不過 我唔係大師 更加唔係靠E行搵食
      (我講野只講一次 因為如果聽唔明講多幾多次都係唔明)

      刪除
    4. 又係的等小魚兒去到"40"先會明之前的野有咩問題 :D

      刪除
    5. 我其實明2位師兄好關心我...不過係我未有個準色既MON 之前....
      請你地接受上面原相既色...100%原汁原味....既RAW....
      因為我點調都會比你地話灰爆...咁我個心情同人生都灰爆? 何必這樣?
      咁我冇必要係到POST 相...我可以去第2度開心下...

      利申: 我係一個樂觀既人...不甘願比人每日咁罵....

      刪除
    6. 講你又唔聽,聽你又唔明,明你又唔做,做你又做錯,錯你又唔認 :D

      刪除
    7. 我唔係劉德華...>< 我冇咩服務態度...

      刪除
    8. 放過小魚LA , 學他師父買隻二嫂MON咪得 , 又唔係貴野$4XXX都有 , 再唔係買隻DELL AH-IPS 咪算 :D

      刪除
    9. 多謝你放過我啦...好似關家姐咁講
      明白放過你是放過自己這個道理

      刪除
    10. 我屋企用緊BENQ CHEAP MON
      除左方丈外應該唔係個個都用緊EIZO 但好似唔係個個都出灰爆相
      (係咪你較個MON對比太高 所以唔覺灰? E個可以自己較)

      利申: 我係個樂觀嘅白痴, 我寧願比人話, 因為可以改進 好過D人只係比LIKE 但影得唔好又唔出聲 想進步都唔得 我都出過灰相 比必師兄佢地提完 宜家咪好左D, (原來係PAN記RAW本身係有小灰 執果時要自己推小小飽和)

      刪除
    11. 小魚兒有時真係.................對牛彈琴好過......................

      刪除
    12. 其實我唔明咩係灰相? 我覺得自己影果D相好開心, 好有色彩...

      刪除
    13. 我兩隻MON 都唔貴 , DELL 23吋 果隻好像1400 ASUS 果隻好像27XX , 不過兩隻都係AH-IPS , DELL 冇咩點調較 , ASUS 果隻睇片MON 都係WB 調返正(WEB RGB)

      刪除
    14. 小魚~ 想知咩係灰 你睇下你POST果張同草犒果張比較下就明 再唔得你試下reset個MON個SETTING再睇睇
      我有D懷疑係你個MON對比較太高

      刪除
    15. 我用notebook,不過好彩都仲係IPS MON,有時睇到D相唔對路,咪出兩句聲囉,咁岩又講中唧,
      有D野係就係,唔係就唔係,好似Q伯三大秘技(手震,灰爆,中出)都係小弟咁岩發現到 :D

      刪除
    16. 我覺得NEO 師兄果張過濃WOR...成部LEICA 加色加到勁重WOR....
      係唔係因為我個MON SHARPNESS 整到72有關?
      我BRIGHT 係9
      對比係50

      但佢整果張真係好濃...好憎.....直頭討厭....

      刪除
    17. 禾呢d窮人都要到係用部爆鬼ThinkPad notebook睇都覺有少小灰:d

      刪除
    18. 有D野,好似我成日都改進,咪成日出爛相囉 ;)
      如果可以好似Q伯咁堅持自己既風格,咪成為大屍囉 :D

      刪除
    19. 魚導你不如default個mon setting睇下點先;)

      刪除
    20. SHARPNESS減到52,,,佢果張都係好濃...我上面第1張好正常 第2 有D淡LOW....
      其實點定義為灰相? 找人解釋下我知
      我GOOGLE過...佢地話部相機要用SRGB 之後加返飽和度
      PS 入面用ADOBE RGB 1998...
      我照做晒...

      刪除
    21. Thinkpad都有分用TN或者IPS Mon :D

      刪除
    22. LEICA 同SONY 分別好大 , SONY 6部FF 無反 不及一部LEICA SL , LEICA 色我最愛 , 用LEICA 我應該唔洗點執相 , 用CANON 都係執小小 , 用SONY 真係執到我.....................

      刪除
    23. 所以Q伯呢三十六年黎影既相平平淡淡,好平穩,keep到一中出偽術風格,實屬難得;)

      刪除
    24. 又未至於窮到用TN panel,一部x230,一部t450s都係IPS panel黎:d

      刪除
    25. 我部係3叔 應該係LED TN MON黎....
      now reset 左 對比係75...不過D字形好怪...變到好淺色 我整返50
      之後sharpness就60....
      找師兄話我知點為之灰先?

      刪除
    26. 小弟部X230T同部老年Macbook Pro 15都係用IPS Panel :D

      刪除
    27. 三星送去垃圾桶 , 轉MODE , 我DELL 行標準 , ASUS(熱感掣轉MODE方便) 行風景/劇院/SRGB , 買隻二嫂或DELL AH-IPS 咪算LO , 個MON 先天唔好點較 都係SOSAD

      刪除
    28. 我窮到用緊5年前27吋 三星TN MON...
      都未有人答到我咩叫灰相...明明張相好好天氣 好好色彩!!!

      刪除
    29. TN panel真正垃圾mon黎:-o

      刪除
    30. 明公~小魚用緊三星TN MON

      刪除
    31. 明明我個MON 睇到點點張原相好SHARP 好白...再用埋部SONY 睇都係...
      反而NEO 師兄果張過濃...係我對眼定個MON太廢既問題!?

      刪除
    32. 有錢去買其他野都唔攪好隻MON,呢一仟幾佰唔慳得 :D

      刪除
    33. 用一個岩色既MON去證明你對眼係咪有問題

      刪除
    34. 一個MON 成4千蚊...夠買GO PRO BLACK WOR@_@...

      刪除
    35. 叫魚導換mon都唔係第一次講,部垃圾mon真係影響好大,就算唔換Eizo都起碼換隻IPS mon先啦

      刪除
    36. IPS DELL 都OK , ASUS 要較 , LG 更加唔好買

      刪除
    37. 我地個個都話你隻mon有問題,魚導你應該正視下換mon呢個問題,換個好少少既IPS mon又唔貴,少約囡囡兩次去街條數都喺番度;)

      刪除
    38. 平平地入隻IPS 都係千零蚊
      我隻BENQ VA有DD過鮮色 所以有時都唔太覺灰(比人話完 細心睇就發覺小小灰)
      下隻都係入番隻IPS好過

      刪除
    39. IPS mon仟幾蚊都有啦,唔好同我講要27/34吋先用得 :D

      刪除
    40. 一個人話你有問題就話玩針對,個個都講你應該諗下係咪真 :D

      刪除
    41. 我用LG電視又唔覺佢差喎,起碼好過*** :D

      刪除
    42. 其實你地指既"灰"係唔係色淡?
      我用慣27" MON....所以要買返27"以上....
      我打算買ASUS MX27AQ ga...不過依排用晒D錢去買穩定器, 鏡頭, gopro到...用左成萬蚊啦...
      又未出糧 邊有錢買新MON....>~<

      刪除
    43. 即係等如唔係我一個人話Q伯d相中出/灰爆/手震/爛相咁,係個個都係咁講,道理都係一樣:d

      刪除
    44. 冇問題,橫掂你都唔再POST相上呢度,慢慢先換MON都未遲 :D

      刪除
    45. 你學我行雙MON算 , ASUS MON 個色有味精 , DELL IPS 27吋又唔係貴 , 最好買返隻二嫂 , 買隻22-24吋執相用咪得 , 隻三星去睇片咪算

      刪除
    46. 就算27吋都唔貴啫,係再上大吋數先貴;)

      刪除
    47. 禾屋企地方細,玩唔到雙mon:))

      刪除
    48. 但都係未有師兄解釋到咩叫灰相....點先唔灰?
      我唔LIKE 色好似NEO 果張咁濃....咁搞到好嘔心呀....

      刪除
    49. 我都係DIY 多兩組狗臂架(一個放MON+工作台一 / 一個砌機台+手工台)

      刪除
    50. 好想睇NEO 師兄張書台...感覺好長好大....

      刪除
    51. 我係電腦台 + 旁邊衣櫃(現放雜物) DIY 狗臂架工作台(可收放 , 一個可開放MON , 一個要用先開)

      刪除
    52. 禾比較想睇Q伯果幾隻防潮箱裡面既供奉品多d:d

      刪除
    53. 禾比較想要Q伯果幾隻防潮箱裡面既供奉品多d:D

      刪除
    54. 禾比較想要Q伯果幾隻防潮箱裡面既供奉品多d X3 :))

      刪除
    55. 灰同色淡有D似 但唔同
      我會咁講 係明明隻色應該係SHARP, 但出黎好似濛左咁
      要例子可以話係一架車 你去SHOWROOM睇 好令 好正 因為日日有人抹同打燈
      但出街見番同一架車 但因為行左一段時間 有塵喺上面
      架車咪灰左囉

      刪除
    56. 我都係唔明咩係灰相...依家心情仲灰....姐係點?
      色淡? 唔夠對比? 唔夠飽和度? 灰色過多? 個天唔夠藍? 唔夠紅?
      google 極都唔明.... 有冇教學文/詳細解釋?

      刪除
    57. 都係唔明...我部機冇塵...器材正常
      原出 但都比你地話灰...咁姐係點? 駛唔駛拿返去SONY整? 定係個Photoshop setting有事?
      定係部相機顏色set錯?

      刪除
    58. Photoshop setting 你用返SRGB 好過 ADOBE RGB , 印相先用ADOBE RGB / CMYK

      刪除
    59. 我個係比喻 我只可以話比你知灰同唔灰分別 (新車同舊車分別)
      但你影果架係新車 執完變舊車 可以睇下係邊個setting出錯
      係ps有問題定mon問題

      mon問題機會比較大 因為好多平mon都會加味精去令到個mon d色更吸引

      (你d相連我個va mon睇都無血色就真係幾大問題)

      刪除
    60. OK...血色又係咩? 唔夠紅色?

      刪除
    61. 魚大導知唔知乜叫白裏透紅?

      刪除
    62. 我唔知後制點整,熟悉你部機既測光,再加減曝光就係我一般避開影到灰相既習慣 :D

      刪除
  3. 隔左半日都沒, 成個POST唔見左. @_@

    其實手動大光圈近距離走焦係好平常, 我以前用350D加55 1.4基本張張都走, 就算用左40D都唔係好好多. 有左NEX 5N好左好多, 不過你叫我A7的近距離用F1.2短時間對焦都未必有一半成功幾會. 不過要成功, 就要先接受失敗, 然後想下點樣去得到成功.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影左200幾張...張張都跟師兄果日教我咁 用佢個EVF 加PECKING 成功既最少150張以上...只係我都未轉出黎...尋日轉左一張就比佢地話張相灰=3=....之後灰爆咪DEL左個POST~

      刪除
    2. 咪咁細路啦,大家都係討論下/吹下水啫,又使乜delete post呀,怪唔得我揾唔返啦:-o

      刪除
    3. 人地話唔玩呢度,費事俾人罵 :D

      刪除
    4. [IM]http://i.imgur.com/hz9vyoR.jpg[/IM]
      仲有成200張相未執...係咁比你地話...心淡爆
      又唔明話係灰相...我POST 第2度比人讚 POST, 依到比人罵...
      唔通真係咁傻, 鍾意比人罵咩? EQ 幾高都痴線啦 咁大對比~

      刪除
    5. 其實想知咩係灰相,係咪好應該問下Q伯呢?:d

      刪除
    6. 張相灰係事實,我地只係指出問題唔係罵,魚大導接受唔到現實都冇法子
      小弟以前參加比賽,只要出Q伯三大秘技就必屎 :D

      刪除
    7. Q伯係灰相專家,魚大導請教下佢會最好,佢會好樂意教你點影,你將來避開就唔會有呢個問題 :D

      刪除
    8. 唔係接唔接受到現實既問題, 係我連了解咩係灰都唔明=.=
      姐係色淡? 唔夠對比? 唔夠飽和度? 灰色過多? 個天唔夠藍? 唔夠紅?
      只係一句灰...
      就= 個老師同個學生講, 你廢
      但個學生都唔知咩係廢? 點廢呀? 邊方面廢一樣?
      咁個學生駛唔駛自殺去死? 你地係唔係變左殺人兇手先? 駛唔駛打定999? 

      刪除
    9. Q伯係反面教材,佢教完果d只要唔好去學就得:d

      刪除
    10. 我唔明Q 伯D相既色彩有咩問題?你地可唔可以詳細D講?PLX 拜託
      佢每次D相只係中出冇構圖, 我冇學呀....
      但顏色呢?

      刪除
    11. 你叫Q伯出番死魚相就知乜野係灰到爆啦,不過唔好叫我再睇 :((

      刪除
    12. 魚導你睇番之前滔師兄同Q伯輯魚生相就知咩係灰爆:-o

      刪除
    13. 唔明...一頭霧水...明明有次我加色加到仲勁過leica 都比你地話灰...姐係點? 景深問題影響?
      定係我RAW 轉JPG 時出事?

      刪除
    14. 灰... 層次過渡果度由有至無之間個變代唔明顯...

      想知我個講法係 "影像" 上會係點, 自己搵手上任何一張你認為
      層次豐富o既相係 PS 上減反差就明點解!

      Q 伯o既相個問題... 要放大要最少原大 (佢貼出o黎果個為準,
      而唔係原稿) 先見層次係有係度, 但係縮細睇就乜都見唔到, 同
      食灼雞腸一樣... 生果 D 好大條, 一灼就無乜睇頭, 而最抵死
      係 Q 伯果 D 原本係生雞腸, 但係就似足鵪鶉腸咁... 一灼就幾
      乎見唔到頂多似條薑絲就係了!

      ps: Q 伯見諒!!

      刪除
    15. 忍不住 , 笑左 :)) >:)

      刪除
    16. Lai兄放大絶, 一招KO Q伯.;)

      刪除
    17. 黎伯D比喻真係搵得福 :D

      刪除
    18. TN Mon 唔一定唔好, 而係近代o既 TN Mon 係 cost down
      得太勁... 而且太過講求反應快o既賣點就更加唔會再認真
      係色果邊搞太多, 反正都預o左係打機果 D 娛樂用途為前題
      下又可以點樣係專業用途下可以點樣呢??

      家陣我手上仲用緊個 BENQ 24" o既 TN... 主力都係用係兩
      方面, 一個係睇電視同睇片, 一個就係做 "校對" 我另一個
      主力用 PVA Mon Tune 相後個色...

      MVA 作為娛樂/辦事用o既 Mon 唔係唔可以而係幾適合, 唯一
      問題係個 panel 個規格可以去到邊, 平果 D 就唔根再要求太
      多就係了, 貴果 D 老實講衹會輸比更加貴o既靚o野 IPS 矣,
      而平價o既 IPS... 算把啦, 用 MVA 好過囉, 最少唔會四角漏
      光同左右不同色果下就夠矣, 係反差較大同較光較刺眼個問題
      要腸你買邊級o既就係了, 而家陣 LED 下仲要考慮埋防閃同低
      藍光果兩個問題矣!

      刪除
    19. 如果已經買左會閃ge LED Mon閃, 可以將brightness較到100%, 再係Mon度將RGB降低(我都係咁用). 不過咁做D色會比得差D, 有好有唔好. 藍光裝F.Lux夜晚較低果色溫.

      刪除
    20. LED 做背光唔係唔好而係個亮度一唔係全輸出時就
      有機會閃 (事實上係實會閃, 閃成點果下矣!)...

      貴o野係未以 "防閃礫" 為賣點時根本就已經係咁做,
      平o野呢就 cost down 呢方面囉... 而因為真係閃到
      連用家都 "表" 到爆時廠家先認真少少搞好呢點, 但
      係 LED 藍光太突出個問題家陣先開始再搞就係了!

      用一個最貼物o既例子, 就係我家陣個竇... 廚房仍
      然用飛記慳電膽, 廳就用佛山照明o既 LED 膽... 同
      一條甘筍係個廚房個色同係個廳個色都完全唔同...

      簡單又直接講... 廚房度個色係令人想食條甘筍, 係
      廳果度時就... 有少少見鬼 FEEL 就係了!

      刪除
    21. 黎伯用雞腸來比喻,會唔會巧hurt Q伯嬌小心靈㗎!:d

      刪除
    22. 講到尾咪又係SUKI囉 :D

      刪除
    23. 有好多o野落鑊/落鍋一熱就縮到細一細,
      印像中唔少海鮮都係咁就係了~~~~

      刪除
    24. 買mon之前 買塊x-rite 既 colorcheckr passport. 平過mon唔少.
      另外用緊乜電話, 依家好多電話d mon都有番咁上下準確
      最後一樣, 呢樣我師父教落, 你既然upload左上 flickr,得閒去有賣 apple max/mon/ipad 既地方 用佢地d mon尼睇睇自己 flickr d 相.

      刪除
    25. 所以我仲留番部陳年MacBook Pro都係要來睇相:D
      電話如果用AMOLED就要小心重味精:D

      刪除
    26. 我出相前都用 ipad mini 2 同 AMOLED 睇睇. ipad mini 2 色準但係好淡. AMOLED就相反. 兩部side-by-side 自然睇到最 extreme 既case.

      刪除
    27. 其實IPS唔一定係最好,首先IPS都有唔同級數,其次IPS底黑唔夠黑,影響黑色深度,我舊果隻二嫂PVA新果時隻黑色係出得好d。

      刪除
    28. 見過唔少人中 E-IPS 個伏...

      IPS... 個黑位就係唔會實... PVA 就黑位一定夠實,
      但光位好易甩甩漏漏同刺眼... 當然呢 D 問題都可以
      係面板同驅動板上個用料以及背光等配合下改善唔少就
      係了!

      如果再換 Mon... 高質素o既 IPS 同 MVA 都會係二揀
      一就係了!

      刪除
    29. 一個MON可以用好多年,係值得投資一個好少少既:D

      刪除
    30. 尋日行過黃金 見到華碩23吋AH-IPS都係1200左右 真係幾抵

      刪除
    31. 我都祇係用緊Philips 23" IPS平價mon., 仲係冇cal嘅,用default嘅color profile,都冇乜人投訴色有問題

      刪除
    32. 白痂一問MVA又係D咩?同普通VA有咩分別?

      刪除
    33. 我用E-IPSm+亂cal+人地color profile. up上網D相又唔一定要好準, 平均質素ge Mon睇OK就可以. 一般D mon鬼有咁準咩!

      刪除
    34. 其實唔走向極端,差少少邊睇得出,又唔係個個都用二嫂 :D

      刪除
    35. MVA 沒10bit Panel. 不過要發揮10bit Panel, 除左要Cal好Mon, 一張Quadro/FirePro唔少得(唔知平果D同貴D有咩顏色下分別), 方丈有用Quadro/FirePro呢?

      刪除
    36. 代Q伯答,Quadro/FirePro貢貴,有鬼錢買麽!:((

      刪除
    37. Quadro/FirePro 唔算貴... 千幾蚊果 D 就夠做矣,
      係果兩間廠死都唔肯係 "民用卡" 同 "遊戲卡" 上完全開放
      個 10 BIT 輸出啫...
      (當然開放o左後隨時又一堆不明袖裡o既用家問點解開 10bit
      輸出時會無o左 aero 特效搞到個畫面由 win7 變成 win98/2000
      果下... 同埋打機時會出其他問題都唔奇... 專業領域唔係個
      個都頂得住用我慣就係了!)

      刪除
    38. 其實我真係唔明點解影完一定要改,我成日都用機身直出jpg或者求其raw轉jpg個色都冇咁差 ;)

      刪除
    39. Mon 呢樣o野... 散熱好 D... 基本上用五六年都唔係太大問題,
      屋企果三個主力 LCD (靚老母,笨Q,飛記) 都用上八年以上, 基
      本上都無太大問題... 係個飛記個色真係連笨Q 不如, 因為個價
      就平 1/3... "靚老母"o既一半價... 同埋個邊位已經陳陳o地就
      係了...

      而色果下... 三者都保持住咁上下就係了... 以色而論, "靚老母"
      第一, 以陣亡待返生o既 "罪大" LCD TV 第二, 笨Q 24 LCD 第三,
      飛記第四而險勝個另一個笨Q LCD TV, 而另一個 4:3 o既 HP LCD
      就一直未認真試...因為係廠機跟 Mon 仲係幾老爺果隻就試來都無
      謂矣!

      而 10 bit 個問題... 除卡外, 個 OS 都會有少少限制就係了,
      如果 D 可有可無o既 "桌面特效"... 用 10 bit 就無啦, 簡單
      講就係由 win7 個 aero 界面就唔用得矣!

      而色... 基本上... LCD 個個都有個 "譜" 唔係飛離太遠啦,
      小魚個問題係 "先天性"... 同埋... 有可能... 就算個 Mon 真係
      校正到夠準, 但係小魚分唔出下改成可以分得出時個偏差就會更明
      顯矣... 呢樣o野... 小魚算係 "啞子吃黃蓮" 矣...

      PS: 修改 S-PVA 有 10BIT 果部份, 睇錯料就係了!

      刪除
    40. DELL quadro K620 TB價888RMB夠用啦. 不過Q伯果隻Mon係8bit+FRC, 用10 bit入應該用8 bit沒咩分別. ;)

      刪除
    41. 我就係因為想煉成十咇芒,特登去買左塊Quadro,十咇雙頭DP Out~ :>

      刪除
    42. 八咇+FRC都係出到十咇丫,最緊要軟硬件齋花都十扑~ :>

      刪除
    43. 幾時出D10bit灰爆相俾大家睇下?

      刪除
    44. 我淨係影JPEG有鬼十咇相咩?! :(

      刪除
    45. 咁幾時去影拾咇相?;)

      刪除
    46. 求鬼祈搵幾張RAW轉十六咇TIFF咪有囉~ :p

      刪除
    47. 咁即係 求鬼祈搵幾張RAW 都係灰爆?

      刪除
    48. 咁先至係Q伯既風格,求鬼祈搵幾張都係灰到爆加手震:D

      刪除
    49. 十咇灰階漸進出黎梗係會滑溜好多,層次分明! :p

      刪除
    50. Q伯灰爆 10BIT 果然不同 :D

      刪除
    51. 咁你上次張死魚相係十咇定八咇? 個灰已經好傳真 :((

      刪除
    52. 開視窗天空ATI Firepro冇十咇係佢既限制,我Nvidia Quadro NVS冇呢個問題~

      刪除
    53. 其實除左Photoshop仲有邊D常用Photo Editing Software做到10 bit per channel display? Lightroom就肯定唔得.

      刪除
    54. 如果似 Q 伯咁衹影 JPEG 直出...
      10 BIT 與否... 大家心照就係了!

      當然. 唔排除 Q 伯影其他o野先用真功夫用 RAW 影矣!

      又, AMD/ATI 果個問題又係幾搞o野, 不過家陣我都唔使煩住,
      真係時候到了再煩都未遲... 但係就一定唔用 n 卡就係了,
      因為... "此題無解" 矣!

      刪除
    55. 我要十咇顯卡加芒,係硬件功能強想坐擁開心下,其實冇乜實際用途~ :p

      刪除
    56. 咁Q伯又講得沒錯,自我感覺定好就夠啦!;)

      刪除
    57. 同你哋講咪用RAW, 衰咗有得賴, 收埋D RAW自己睇, 一直都唔明白, 點解一日到黑都係講緊邊支邊支鏡靚, 但係就連唔駛錢又可以大大提升戰鬥力用RAW就無人理, 機身直出唔係唔好, 一般環境唔太要求咪OK囉, 好多環境相機鬼知你要乜咩? 淨係光暗陰影佢都唔知實際你想要LA.
      有D牌子相機, 影人面色直出唔啱心水, 又搵唔到合適影人嘅PICTURE STYLE, 咪要後製, 至於執唔執得好又另計, 起碼知道要執, 總好過連基本要求都無, 無意識去糾正

      刪除
    58. Q伯唔用RAW 成日出D死魚照 , 有時未食飯睇左變左減肥 , 因反胃到唔想食野 :D

      刪除
    59. Q伯可能影RAW+JPG,有問題入JPG數,
      好野自己睇咪用番RAW慢慢調:D

      刪除
    60. 唔怪得果兩師徒愛用JPG :D Q伯手抖大法+灰爆害人不小 :))

      刪除
    61. 我主mon依然係8年前既 dell 2408wfp. 用 S-PVA panel. colour幾好但依家係覺得唔係好夠像數, 但都係用到打柴先放棄 LOL

      刪除
  4. 你地唔好玩得貢過份,魚大導扁咀,我地冇囡囡睇啦! :-S

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 自古至今,掌門接班人之位真係咁值得大家去追求?打生打死為乜? :D

      刪除
    2. 掌門接班人之位由小魚兒接任 :D , 我們有時睇唔過眼出下口 , 牛枝燈籠點他太多都係SOSAD

      刪除
    3. 魚導果真魅力非凡,短短幾個鐘有過百reply,近哦!!:-bd

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 死撐個下最相似,同樣風格 :D

      刪除
    2. 根本必死佢就係吳抵得魚大導有令女摸杜拍照就真! :|

      刪除
    3. Q伯冇靚女影我都一樣咁對你,放心:D

      刪除
    4. 其實我地只係想小魚影好D 咁我地多D靚女睇~

      刪除
    5. 有靚女影到好似隻鬼咁有乜好睇:D

      刪除
    6. 所以咪想佢進步囉~~可惜佢就係唔聽.........

      刪除
    7. 有心進步一早進步咗啦,錯色唔係第一次,大把人講過解決方法,
      不過可能三十六年後又自成一派:D

      刪除
    8. 有點的師父就有點的徒弟 :D

      刪除
    9. 大弟子,都係你最了解華山中出派:D

      刪除
    10. 中出派不關我事 , 那只係小魚兒同Q伯事 :D

      刪除
    11. 內閧完就想脫離關係?一日為師,終身為師,華山大弟子呢個名點洗都洗唔甩:D

      刪除
    12. 都係你班水友玩出禍,禾都未坑殺李地,李地已經搞到魚仔自宮,吳再出令女圖,Bad! :(( 最衰你班友品身又冇後生令女們影,又要狗狗震搗亂檔! :|

      刪除
    13. 都係你D神功害死魚大導,成日咩野'欲練神功,必先自宮',咁佢想影好相咪。。。。:D

      刪除
    14. 魚大導基本功都未練好就聽聽埋埋你呢d邪惡心法,想唔屎都幾難 :D

      刪除
    15. 方丈唔好咁懶, 要睇令女圖上網search大把啦.

      刪除
    16. 方丈想要好似佢咁既風格囡囡圖係魚大導獨有,一般人像區係找不到咁既水準:D

      刪除
  7. 做人嘅野...
    唔洗咁計教呀,
    Post得上網就有人出聲*.*
    一定有好有壞!!
    好評就心靈滿足
    負評那查明仔細
    大家都係用所知所識研究吹水啫
    攝影本身比較著重觀賞感
    吸引到人類肉眼就會感覺“靚”呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似Q伯咁大把負評,但佢堅持到底,繼續發揚光大,終成灰爆手震中出手機大屍:D

      刪除
    2. 大家都知果種叫“Q伯style”=))
      等同"Eric So"果D豆豉眼Figure都有Fans
      所以佢揀外星人做老婆

      我都喜歡係心情唔靚時
      用大光圈(F2.8以上)鳩影多顏色style

      個人風格係慢慢練成B-)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章