2014年8月30日 星期六

試機相 - 人像篇

K-50 + A50/1.7



ISO400, 喺Lightroom曝光拉到+3.4都未見太多雜訊 :p






橋底開閃燈影

3 則留言:

  1. 回覆
    1. 我唔係好識影人像, 唔知點解角度硬係差啲啲咁

      刪除
    2. 我都唔識...不過可以比D意見"

      人像除左構圖角度發色氣紛背景...之外我覺得比較重要既係表情同攝者與被攝者既溝通互信~ \m/

      1~4其實你做到, 只係1同2構圖角度可以好D"
      5明顯已經發現你影緊佢表情唔自然~
      6應該覺得好無聊~
      7背景雜物無咩美感~
      8雖然由得你影但都係唔自然~
      9太窄人擺得太邊...閃燈光線太硬~

      以上...當然唔係話要你D FD 變專業model...而係你引導佢地/根本唔係影相 timing/唔想影...又點會好?

      PS : 記得之前朋友結婚...我做伴郎...當時我布置緊花車, 個婚攝 target 左我成10分鐘都未影,
      令我更加唔自然...心諗X(英文版 What do you wnat ?!)...認唔住望下佢...之後睇返D相...
      佢就係捕捉最樣衰既表情....XYZ#%!...

      仲有一次唔記得聖誕定西曆新年, 中環例牌封路同女友出去影相, 遠處見到一對情侶...男既估計係用靚機銘鏡(禾唔識), 女既用無反(估佢都係受男友影向先玩下...同件事無關...), 當時有一個推住好大搭紙皮既阿叔/伯,
      男既近離追住黎影(推得好慢)...我無名怒火...又係心裡 X!....
      1.長焦
      2.crop
      3.問下可唔可以影, 影完幫手推啦...X!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章